۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85181878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات کارخانه پروفیل آلومینیوم الیگودرز برطرف شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: مشکلات کارخانه پروفیل آلومینیوم الیگودرز به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به لرستان برطرف شده و بزودی عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت لرستان، "بهمن جعفری" روز چهارشنبه اظهار کرد: این کارخانه یکی از مصوبات سفر هیات دولت به لرستان است و محصول آن یکی از کالاهایی کاربردی و مورد مصرف صنعت ساختمان است.

وی بیان کرد: براساس قانون اصل ۴۴ شرکت ایمیدرو نمی‌توانست ۱۰۰ درصد برای این طرح سرمایه‌گذاری کند و باید ۲ مرحله فراخوان برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: طبق این قانون، در صورتی که بخش خصوصی دارای اهلیت فنی، مالی و اقتصادی رغبت نکند و برای سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی نداشته باشد در مرحله سوم فراخوان، ایمیدرو می‌تواند به عنوان سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری اقدام کند.

جعفری اضافه کرد: در یک سال اخیر ۲ بار فراخون اعلام و مناقصه توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان زیرمجموعه ایمیدرو انجام شد اما هیچ سرمایه‌گذار بخش خصوصی ورود پیدا نکرد.

جعفری بیان کرد: شرکت طرح پروفیل آلومینیوم، توسط ایمیدرو تاسیس شده و در حال پیگیری اخذ مجوز آن هستیم و ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی کارخانه پروفیل آلومینیوم در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان الیگودرز آغاز خواهد شد.

الیگودرز در شرق استان لرستان قرار دارد و یکی از شهرهای پرجمعیت استان محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha