۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85217380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش اعتبارات شهرداری بویین زهرا صرف کارهای عمرانی شده است

قزوین - ایرنا - شهردار بویین زهرا گفت: افزایش اعتبارات شهرداری بویین زهرا صرف کارهای عمرانی شده که بخش قابل توجه آن را طرح‌های نیمه تمام تشکیل می‌دهد.

به گزارش ایرنا ، روح الله زارعی روز جمعه در بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان بویین زهرا در جمع خبرنگاران افزود: بودجه شهرداری بویین زهرا در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ میلیارد تومان بود که ۸۰ میلیارد محقق شد و توانستیم با این افزایش اعتبارات در بخش‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام گام برداریم.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در شهر بویین زهرا به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و قرار است بیش از ۷۰ درصد کل شبکه معابر را به سیستم های روشنایی مجهز کنیم که یکی از مطالبات جدی مردم در این شهر به حساب می‌آید.

زارعی تاکید کرد: دوره ششم شورای شهر به تکمیل طرح‌های نیمه تمام توجه جدی داشت که کتابخانه فرهنگ شهرداری بویین زهرا به عنوان دومین کتابخانه بزرگ استان قزوین نیز از جمله این طرح‌ها بود و در مدت یک سال و نیم عملیات عمرانی این طرح به بهره برداری رسید.

این مسوول با اشاره به تجهیز و بازپیرایی بوستان های شهر بویین زهرا اظهار داشت: بوستان بعثت ما با بیش از ۲ و نیم هکتار مساحت به عنوان بزرگترین و پیرترین بوستان شهری دچار مشکلات جدی است که فرآیندهای بازپیرایی آن آغاز شده و هم اکنون حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زارعی سپس به پروژه های دیگر در دست اجرا در شهرداری بویین زهرا پرداخت و خاطرنشان: با عزم جدی که در مجموعه مدیریت شهری بویین زهرا ایجاد شده به زودی شاهد بهره برداری از طرح‌های متعدد ارزشمند در این شهر خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha