ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال‌ خوزستان با حضور زوج پرسپولیسی

تهران- ایرنا- تیم‌های استقلال‌خوزستان و تراکتور در دیدار معوقه هفته سوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، دیدار معوقه تیم‌های استقلال‌خوزستان و تراکتور از هفته سوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت سید رضا مهدوی برگزار می‌شود.

این دیدار به دلیل حضور تراکتور در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و آخرین مسابقه قبل از تعطیلات طولانی مدت لیگ به دلیل در پیش بودن اردوی تیم ملی بزرگسالان، بازی‌های آسیایی هانگژو و البته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

تراکتور فصل را با شکست سنگین در خانه سپاهان آغاز کرد و هفته دوم نیز در خانه مغلوب پرسپولیس شد. امید هواداران تبریزی به دیدار پلی‌اف لیگ قهرمانان مقابل الشارجه بود که تی‌تی‌ها نمایش دلچسبی مقابل هواداران تبریزی نداشتند و با نتیجه ۳ بر یک مقابل نماینده امارات مغلوب شده و از صعود بازماندند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال‌خوزستان با حضور زوج پرسپولیسی

هفته قبل شاگردان پاکو خمس موفق شدند با گل دقیقه پایانی مهدی عبدی مس‌رفسنجان را تبریز مغلوب کرده و اولین ۳ امتیاز فصل را کسب کنند تا کمی از بحران خارج شوند و با ۳ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفتند. در صورت شکست دادن استقلال خوزستان، سرخ‌پوشان تبریزی می‌توانند صعودی ۶ پله‌ای را در جدول تجربه کرده و به رتبه ششم جدول برسند.

در مقابل شاگردان سید سیروس پورموسوی فصل را با تساوی مقابل شمس‌آذر آغاز کردند و در هفته دوم نیز با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلومینیوم شدند. استقلال خوزستان هفته گذشته علی‌رغم به نمایش گذاشتن یک بازی جذاب و دیدنی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان جوادنکونام در ورزشگاه آزادی شدند و با یک در رتبه پانزدهم قرار دارند.

پورموسوی در این دیدار به دلیل محرومیت بر روی نیمکت استقلال خوزستان حضور نخواهد داشت. محمد نادری مدافع چپ‌پا تراکتور نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال‌خوزستان با حضور زوج پرسپولیسی

آمار تقابل‌های لیگ‌برتری دوتیم:

این ۲ تیم تا به اینجا کار ۱۲ بار در قالب رقابت‌های لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم تراکتور ۷ پیروزی و سهم استقلال خوزستان یک پیروزی بوده است. چهار دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

تی‌تی‌ها در مجموع موفق به زدن ۲۶ گل در مقابل اسقلال‌خوزستان شده‌اند و استقلال‌خوزستان نیز تا کنون ۷ بار دروازه تراکتور را باز کرده است. نکته جالب این است که بهترین پیروزی تراکتور در تاریخ لیگ‌برتر فوتبال با نتیجه ۶ بر صفر مقابل استقلال خوزستان رقم خورده است.

بازیکنان مشترک:

فرزین گروسیان، محمد طیبی و رضا دهقانی از استقلال‌خوزستان سابقه حضور در لباس تراکتور را داشته‌اند و برای این دیدار انگیزه‌های بالایی دارند. در مقابل حسین پورحمیدی و سید محمد حسینی سابقه حضور در استقلال‌خوزستان را دارند. نکته جالب این خواهد بود که پورحمیدی در آخرین دیدار ۲ تیم در لیگ هجدهم در چارچوب دروازه استقلال‌خوزستان حضور داشت و در مجموع ۲ دیدار رفت‌ و برگشت ۹ گل را دریافت کرد.

ستاره احتمالی تراکتور:

مهاجم سابق پرسپولیس تنها ۲۶ دقیقه زمان نیاز داشت تا اولین گل خود در لباس تراکتور را به ثمر برساند. شاید اگر مهدی عبدی در مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه بازی می‌کرد، سرنوشت متفاوتی برای نماینده فوتبال ایران رقم می‌خورد. عبدی تراکتور خمس را تا حدودی از زیر فشار خارج کرد و حالا امید اول هوادارن تبریزی برای گلزنی محسوب می‌شود. عبدی به احتمال زیاد در این دیدار در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال‌خوزستان با حضور زوج پرسپولیسی

ستاره احتمالی استقلال خوزستان:

گروسیان لیگ هفدهم در چارچوب دروازه تراکتور قرار داشت، آن مقطع با اشتباهات تاثیرگذاری که داشت، انتقادات زیادی را پیرامون خود می‌دید و در نهایت تراکتور نیم فصل جوردی آلمیدا دروازه‌بان برزیلی را به خدمت گرفت و گروسیان با تصمیم یحیی‌گل‌محمدی که آن زمان سرمربی این تیم دود نیمکت‌نشین شد. این دروازه‌بان ۳۱ ساله بعد از اشتباه حسن پورحمیدی مقابل آلومینیوم در دیدار هفته مقابل استقلال تهران عملکرد نسبتا خوبی داشت و حالا انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابق خود دارد و باید دید که آیا می‌تواند دروازه استقلال‌خوزستان را مقابل حملات ستاره‌های تراکتور بسته نگه‌ دارد یا خیر.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال‌خوزستان با حضور زوج پرسپولیسی

پاکو خمس در این دیدار نسبت به بازی قبل ۳ تغییر در ترکیب اصلی خود خواهد داشت. با توجه به فسخ قرارداد سعید آقایی با تی‌تی‌ها و مصدومیت محمد نادری، سعید کریم آذر جایگزین این بازیکن در سمت چپ خط دفاعی می‌شود. سیامک نعمتی و مهدی عبدی دو تغییر دیگر خمس در فاز هجومی هستند. این ۲ بازیکن به دلیل حضور چندساله‌ای که باهم در ترکیب پرسپولیس داشتند شناخت خوبی نسبت به بازی یکدیگر دارند و جایگزین امیرحسین حسین‌زاده و محمد قنبری در ترکیب ابتدایی تراکتور می‌شوند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سعید کریم آذر، سید محمد حسینی، ریکاردو آلوز، آلوارو خیمنس، سیامک نعمتی، گوستاوو واگنین و مهدی عبدی

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری، علیرضا خوشکفا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha