سرمربی اسپانیایی تراکتور متخصص ساختن بازیکن در پست غیرتخصصی

تهران- ایرنا- پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور، متخصص ساختن بازیکن در پست غیرتخصصی است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور سرانجام در هفته چهارم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد اولین برتری فصل خود را به دست بیاورد.

شاگردان پاکو خمس در تبریز موفق شدند تیم فوتبال مس‌رفسنجان را با گل دقایق پایانی مهدی عبدی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس مغلوب کنند.

این دیدار اما یک نکته جالب در ترکیب اصلی تی‌تی‌ها داشت آن هم حضور سیدمحمد حسینی در پست غیر تخصصی هافبک دفاعی بود. حسینی فصل گذشته یکی از مهرهای ثابت خمس در خط دفاعی تراکتور بود، اما در این فصل با حضور شجاع خلیل‌زاده و عارف آغاسی به یک مهره نیمکت‌نشین تبدیل شده بود.

حسینی برای اولین بار در ترکیب تراکتور در فصل جدید قرار گرفت و تی‌تی‌ها ضمن کسب اولین پیروزی موفق شدند اولین کلین‌شیت فصل جدید خود را نیز ثبت کنند. حسینی در پست جدید خود عملکرد مطمئنی داشت و توانست جای صفا هادی را به خوبی پر کند.

سرمربی اسپانیایی متخصص ساختن بازیکن در پست غیرتخصصی

پاکو خمس با این تغییر در پست حسینی نشان داد که تخصص بالایی در تعویض پست بازیکنان دارد. او فصل گذشته با تغییر پست رضا اسدی او را تا نزدیکی کسب آقای گلی لیگ برد و حتی این بازیکن به عنوان مهاجم به تیم ملی نیز دعوت شد. اسدی بعد از جدا شدن از تراکتور در سپاهان نیز عملکرد خوبی در پست مهاجم داشته است.

حالا به احتمال زیاد حسینی باتوجه به مشخصه‌های دفاعی و فیزیک مناسب، در بازی‌های بعدی تراکتور نیز در پست غیرتخصصی هافبک دفاعی به بازی گرفته خواهد شد چرا که خمس نیز از عملکرد محمد حسینی در پست هافبک دفاعی رضایت کاملی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha