استاندار البرز: بیمارستان سیدالشهدا به کمک بیمارستان مدنی می آید

کرج - ایرنا - استاندارالبرز با تاکید بر اهمیت تکمیل بیمارستان سیدالشهدا در کرج، گفت: اکنون بار سنگینی از مسئولیت درمان بر دوش بیمارستان مدنی است که با بهره‌برداری از بیمارستان سیدالشهدا این بار کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگارایرنا ،" مجتبی عبداللهی " روز شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان البرز افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقای زیرساخت ها و سرانه های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است.
وی ادامه داد: با جلسات و بازدیدهای ویژه، درصدد سرعت بخشی به روند پروژه ها و رفع موانع برآمدیم و اکنون شاهد هستیم که طرح های مغفول مانده، موثر و مهمی که در استان مورد بی مهری قرار گرفته اند، یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.
عبداللهی گفت: بیمارستان دولتی فردیس(شهید سلیمانی ) پس از ۱۲ سال انتظار، با عنایت رییس جمهور محترم در سفر استانی و پیگیری های مجدانه با قدرت در حال فعالیت است.
وی افزود: همچنین بیمارستان امام خمینی(ره) کرج احیا شده و خدمات ویژه ای را به مردم ارائه می دهد.
استاندار البرز گفت: پروژه بیمارستان کمالشهر که مورد بازدید رئیس جمهور محترم و دستور ویژه ایشان قرار گرفت از رکود خارج شد و در حال پیشرفت است، انتظار می‌رود که این روند با همراهی پیمانکار سرعت بیشتری بگیرد.
وی بیان کرد: پروژه های بیمارستانی تامین اجتماعی و روند ارائه خدمات در آنها باید به جد رصد شود و موانع آن برطرف شود.
عبداللهی با اشاره به بار سنگین مسئولیت و کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان، تاکید کرد: باید هر چه سریع تر بیمارستان سیدالشهدا در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.
وی افزود: پروژه های بخش خصوصی نیز مورد بازدیدهای مستمر قرار می گیرند و در هر جلسه نسبت به بررسی روند کار و رفع موانع آنها اقدام می کنیم که از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان به آفرین در فردیس و خورشید در کرج است.
استاندار البرز گفت: برای راه اندازی درمانگاه ها، مراکز بهداشت و کلینیک‌ها در استان نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و استقبال می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha