۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85218749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگرانی محافل صهیونیستی از جنگ با محور مقاومت در چند جبهه

تهران- ایرنا- شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی(کان) از نگرانی سران صهیونیست از وقوع جنگ همزمان در چند جبهه با محور مقاومت خبر داد و بدون اشاره به بحران شدید داخلی رژیم صهیونیستی و سرایت آن به ارتش این رژیم گفت که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همزمان با تقویت نظامیان خود در کرانه باختری، خود را برای چنین جنگی آماده می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه صهیونیستی (کان) نوشت که مقامات نظامی و امنیتی رژیم اسرائیل همزمان با نزدیک شدن به ایام "اعیاد یهودی"، خود را برای احتمال جنگ و درگیری در جبهه‌های مختلف آماده می‌کنند.

این شبکه از نگرانی مقامات صهیونیستی به خاطر تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری و تشویق رهبران مقاومت در لبنان و غزه به افزایش هرچه بیشتر این عملیات‌ها خبر داد و افزود که ارتش رژیم صهیونیستی به سبب این نگرانی‌ها، فعالیت و حضور خود را در کرانه باختری افزایش خواهد داد.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی «معاریو» روز گذشته اعلام کرد که احتمالا جنبش حماس به دنبال تشدید ناامنی و درگیری‌ها در کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ باشد.

این روزنامه به نقل از مسئولان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی افزود که هفته گذشته پس از مدت‌ها آرامش نسبی، ظاهرا غزه دوباره از خواب بیدار شده و شاهد تنش و درگیری‌های شدید در امتداد نوار مرزی این باریکه بودیم.

معاریو افزود که هیچ بعید نیست که به زودی شاهد از سرگیری حملات راکتی به اراضی اشغالی از سمت غزه باشیم، زیرا تجربه نشان داده که اوضاع امنیتی ملتهب در کرانه باختری در نهایت به عملیاتی بزرگ در نوار غزه منتهی خواهد شد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه به اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه تغییرات قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha