۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85218924
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت اجاره مسکن یک هزار و ۱۱۰ نیازمند در البرز

۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85218924
پرداخت اجاره مسکن یک هزار و ۱۱۰ نیازمند در البرز

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ودیعه و اجاره مسکن یک هزار و ۱۱۰ نیازمند دارای وضعیت اضطرار دراین استان با پرداخت ۵۰ میلیارد ریال در سالجاری تامین شد.

" رضا البرزی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مبلغ این ودیعه و اجاره مسکن مددجویان از محل اعتبارات دولتی، مراکز نیکوکاری، خیرین و وام قرض‌الحسنه تامین شده است .

وی بیان کرد: همچنین یک هزار مورد ودیعه و اجاره مسکن در سالجاری به مبلغ ۳۰میلیارد ریال و ۱۱۰ مورد وام ودیعه مسکن بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به خانواده‌های تحت حمایت استان پرداخت ‌شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: هر خانواده تحت حمایت کمیته‌ امداد اگر برای تامین ودیعه مسکن مشکلی دارد می‌تواند با مراجعه به مددکار خود وام قرض‌الحسنه دریافت کند.

وی گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.
وی یادآور شد: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان ، تماس با شماره تلفن ۳۲۸۱۱۴۷۰ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار می باشد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز ۲۸ هزار و ۱۲۵ خانواده را زیرچتر حمایتی خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha