توسعه زیرساخت‌های شهر جدید امیرکبیر با جدیت دنبال می‌شود

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران جدید امیرکبیر گفت: توسعه زیرساخت‌های این شهر با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا توفیقات خوبی در فعالیت دولت سیزدهم در این منطقه ایجاد شده است.

«سعید میرزائی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: یکی از نیازهای مهم و به خواسته در شهر جدید امیرکبیر، ایجاد داروخانه بود که این امر با جدیت دنبال و بخش اول آن که از حدود ۲ ماه گذشته کلید خورد، به افتتاح رسید.

وی بیان کرد: در مرحله اول، بخش عمده‌ای از داروهای ضروری با رقمی چند ۱۰۰ عنوانی تهیه شده است وتکمیل فرهست دارویی در این داروخانه برای مراحل بعد در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت عمران جدید امیرکبیر ادامه داد: تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهری یکی از عوامل موثر در ایستایی و ترغیب مردم به حضور و سکونت در این شهر است و در زمینه تشویق برای سرمایه‌گذاری نیز نقش موثری دارد.

میرزائی اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های سایر بخش‌های بهداشت و درمان نیز در شهرجدید امیرکبیر با قید فوریت در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی بیشتر از مشکلات شهر جدید امیرکبیر و حل آنها دیدارهای مردمی به صورت چهره به چهره و مستمر انجام می‌شود.

شهر جدید امیرکبیر از سال ۹۰ در مسیر اراک - قم ایجاد شده ‌و هم‌اکنون دارای حدود یک‌هزار نفر جمعیت ثابت و حدود سه‌هزار نفر جمعیت سیار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha