۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85219135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۱ هزار دانش‌آموز زنجانی در اردوهای دانش‌آموزی شرکت کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی یک سال گذشته،۱۲۱ هزار دانش‌آموز زنجانی در اردوهای دانش‌آموزی شرکت کردند.

علی اسماعیلی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش‌آموزان طی یک سال گذشته در اردوهای یک و چند روزه شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای دانش‌آموزی مختص ایام تابستان نبوده و در طول سال نیز اردوهای تربیتی و فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: نمونه این اردوها، راهیان نور است که استقبال خوبی از آن می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تابستان امسال نیز بیش از ۲۰ هزار دانش‎‌آموز در قالب ۷۶ هزار نفر روز در اردوهای مربوطه شرکت کردند، یادآورشد: برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش با شعار " تربیت بدون توقف " در ۴۶۷ پایگاه استان اجرایی شد.

اسماعیلی همچنین از افزایش فضای اردوگاهی استان خبر داد و گفت: با تلاش صورت گرفته در دولت سیزدهم فضای اردوگاهی استان ۱۹ هکتار افزایش یافته است.

وی سهم سرانه اردویی دانش‌آموزان هنگام تحویل دولت را ۲۸ صدم سانتی‌متر عنوان کرد و ادامه داد: با اضافه شدن چندین هکتار به فضای اردوگاهی، این سرانه به یک مترمربع افزایش پیدا کرد و جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانه یاریگران زندگی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha