سومین پیروزی متوالی خانگی آناصنعت قم در جشنواره تیرک های دروازه

قم- ایرنا- دیدار تیم های آنا صنعت پاسارگاد قم و پوشاک حافظ ساری از چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی پرگل تیم آنا صنعت همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر یکشنبه در حضور ۲ هزار نفر تماشاگر در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد تیم آناصنعت موفق شد با حساب چهار بر صفر تیم پوشاک حافظ را شکست دهد.

در دقایق اولیه بازی در نیمه اول تیم میهمان آناصنعت را تحت فشار قرار داد و چند موقعیت گلزنی را ایجاد کرد که با دفع توپ های امیرحسین اربابی دروازه بان میزبان همراه بود.

در دقیقه ۱۳ نیمه اول ابوالقاسم عروجی با شوتی از راه دور دوازه پوشاک حافظ را گشود تا اولین گل آنا صنعت قم به ثمر برسد. یک دقیقه بعد نیز سوران بالکانه موفق شد گل دوم آنا صنعت را وارد دروازه حریف کند.

روند بازی در ادامه جذاب پیگیری شد و دو تیم موقعیت های گلزنی ایجاد کردند و هر کدام یک مرتبه توپ را به تیرک عمودی دروازه کوبیدند.

در دقایق پایانی نیمه اول ، بازیکنان و کادر فنی تیم پوشاک حافظ نسبت به دو صحنه داوری اعتراض شدید کردند.

دقایق ابتدایی نیمه دوم با بازی محتاطانه آناصنعت و تلاش تیم میهمان برای جبران دو گل عقب افتاده همراه بود.در میانه حملات پوشاک حافظ، آنا صنعت با یک ضد حمله توسط شهاب اسدی در دقیقه ۲۸ به گل سوم دست یافت.

در پنج دقیقه پایانی نیمه دوم، تیم میهمان که سه گل از آناصنعت قم عقب بود اقدام به پاورپلی کرد اما در گلزنی موفق نبود و این تیم آنا صنعت بود که توسط ابوالقاسم عروجی در دقیقه پایانی بازی به گل دست یافت.

در این بازی تیرک دروازه پوشاک حافظ ساری پنج مرتبه توسط ضربات آناصنعتی ها به لرزه درآمد و تیم میهمان نیز سه مرتبه تیرک دروازه آناصنعت را هدف گرفت.

آنا صنعت قم با این پیروزی با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی و پوشاک حافظ ساری نیز با این شکست با تنها یک امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند.

در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور جمعه ۳۱ شهریور ماه جاری تیم آناصنعت قم میهمان شهرداری ساوه خواهد بود و پوشاک حافظ در همین روز و در خانه میزبان آلومینیوم اراک است.

سومین پیروزی متوالی خانگی آناصنعت قم در جشنواره تیرک های دروازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha