تبیین حقیقت با روش‌های ابتکاری مهمترین راهکار مقابله با تبلیغات دروغین دشمن است

گنبدکاووس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تاکید دشمن بر تبلیغات دروغین، گفت: تبیین حقیقت از زبان‌های مختلف با تعابیر و ابتکارات متنوع بهترین راهکار مقابله با دروغ پراکنی‌ دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هدف ترویج ناامیدی است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گالیکش اظهار کرد: ایران عبور از یک پیچ تاریخی را تجربه می‌کند و بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این برهه از زمان خستگی و ناامید شدن معنا ندارد و مسوولان باید با شوق و امید حرکت کنند.

وی افزود: دشمنان هرچه به سالگرد اغتشاشات سال گذشته نزدیکتر می‌شویم بیش از گذشته بر جنگ ترکیبی خود علیه ایران اسلامی تمرکز کرده و به گواه فرمایشات رهبر معظم انقلاب با ابزارهای متعدد از تولید محتوا و اخبار جعلی گرفته تا ترویج خشونت و فشارهای اقتصادی به دنبال ناامید کردن ملت از سرنوشت‌شان هستند.

معاون استاندار گلستان علاج اقدامات تبلیغی دشمن برای اثرگذاری در ذهن جوانان و نوجوانان را جهاد تبیین دانست و بیان کرد: دشمنان با تبلیغات دروغین در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در حال تغییر جای شهید و جلاد هستند و تلاش دارند فضای اقتصادی کشور را سنگین نشان دهند به طوری که باعث کاهش تمایل مردم برای برگزاری مراسم مذهبی شده است.

مهاجر ادامه داد: در فضای واقعی هر روز شاهد افزایش بیش از پیش برپایی موکب‌های اربعین برای اعزام به خارج از کشور و حتی موکب‌های پیش بینی شده در شهرها و نقاط مختلف استان برای پذیرایی از راهپیمایی دلدادگان حسینی هستیم و افزایش برگزاری مراسم عزاداری و اجرای سنت حسنه صدقه روز عاشورا در میان اهل سنت نشان از حاکمیت شور حسینی در کشور دارد.

وی افزود: دشمن که در جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی شکست خورده تلاش دارد عملیات روانی برای ایجاد موج ناامیدی در میان جوانان را با ابراز رسانه‌ و تبلیغات در فضای مجازی انجام دهد بر همین اساس مسوولان باید با جهاد تبیین و معرفی دستاوردها واقعی دولت اعتماد مردم به نظام را تقویت کنند.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: به عنوان نمونه برای نخستین بار هشت ماه مانده به شروع دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت‌نام داوطلبان انجام شد و در استان گلستان ۹۵۹ متقاضی نام نویسی کردند که در مقایسه با دوره قبل ۲۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهند.

تبیین حقیقت با روش‌های ابتکاری مهمترین راهکار مقابله با تبلیغات دروغین دشمن است

مهاجر گفت: وظیفه داریم عملکرد موفق دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله افزایش رشد اقتصادی به ویژه در بخش صنعت همراه با رشد سرمایه گذاری، کاهش رشد نقدینگی و نرخ بیکاری، تقویت نظام مالیاتی، رشد قابل توجه صادرات و راه اندازی هزاران کارگاه تعطیل شده و یا نیمه تعطیل در کنار ترویج ساده زیستی و کاهش تشریفات دولتی و از همه مهمتر تقویت ارتباط با همسایگان و عضویت ایران در ۲ پیمان بین المللی را به صورت صحیح به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی از فعالیت ۲۰ ماهه "جوان حاذق‌خواه" به عنوان فرماندار گالیکش قدردانی کرد و از مسوولان و مدیران شهرستان خواست همراهی لازم را با فرماندار جدید داشته باشند.

محمدرضا میرنیا فرماندار جدید گالیکش هم در این نشست گفت: وجود قومیت‌های مختلف شیعه و سنی، این شهرستان را به عنوان نگین درخشان در ارتباط با اقوام تبدیل کرده که در سایه نظام جمهوری اسلامی با وحدت و تعامل در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گالیکش در بخش‌های مختلف اشاره و بیان کرد: با همراهی فرهیختگان و نخبگان شهرستان در سایه وحدت و همدلی در مسیر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها برای ارتقای شاخص‌های توسعه یافتگی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به استقلال گالیکش از سال ۱۳۸۹ به عنوان شهرستان هنوز ادارات تاثیرگذاری مانند حمل و نقل، بنیاد شهید، تعاون روستایی، امور مالیاتی، تعزیرات حکومتی، محیط زیست، اوقاف و امور خیریه، منابع امور آب، شرکت نفت و راه و شهرسازی را در گالیکش نداریم لذا اولویت خود را استقرار این ادارات قرار خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، در نشست امروز از خدمات علی جوان حاذق خواه تکریم و محمدرضا میرنیا به عنوان فرماندار جدید گالیکش معرفی شد.

شهرستان ۶۰ هزار نفری گالیکش در شرق گلستان قرار دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha