۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85219239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بحران خطرناک؛ این بار در بخش بهداشت و درمان رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نسبت به یک بحران خطرناک در بخش بهداشت و درمان هشدار دادند.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در نامه ای به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نسبت به یک بحران خطرناک در بخش بهداشت و درمان به خاطر کمبود بودجه هشدار دادند و خواستار دیدار فوری با نتانیاهو شدند.

آن ها اعلام کردند که بیمارستان های عمومی در مناطق حاشیه ای با بحران بیشتری روبرو هستند.

مدیران بیمارستان های عمومی رژیم اسرائیل اضافه کردند: هزینه های درمانی به طور مداوم در حال افزایش است و بودجه موجود، پاسخگوی نیازهای مراجعه کنندگان نیست.

آن ها در نامه خود به نتانیاهو افزودند: در سال جاری با کمبود شدید بودجه روبرو هستیم و عامل این کمبود نیز افزایش دستمزدها است که هزینه های سنگینی را به بیمارستان ها تحمیل کرده است.

مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی گفتند: باتوجه به نبود بودجه تکمیلی برای جبران کمبودهای ایجاد شده، بیمارستان ها ناچارند، هزینه های درمانی خود را کاهش دهند که به سلامتی قشر هدف، آسیب می زنند.

در نامه مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی آمده است که بیمارستان های کوچکتر از این کمبود بودجه، آسیب بیشتری خواهند دید.

آن ها تاکید کردند که مجبور هستند که عمل های جراحی را لغو کنند و یا تا زمان اختصاص بودجه جدید، نوبت های چندماه به بیماران دهند.

پیشتر رسانه های صهیونیستی اعلام کرده بودند که تصویب قانون جنجالی "تغییرات قضایی" در کنار پیشنهادهای وسوسه کننده در خارج از سرزمین های اشغالی، شمار زیادی از پزشکان صهیونیست را از آنجا فراری داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha