۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85219936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت گاز خراسان رضوی نسبت به مشکل گازرسانی واحدهای صنعتی واکنش نشان داد

مشهد-ایرنا- شرکت گاز خراسان رضوی پیرامون مصاحبه ایرنا با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در زمینه مشکل گازرسانی در این شهرکها با ارسال جوابیه‌ای واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، در این جوابیه که روز دوشنبه به ایرنا مخابره شد، آمده است: با عنایت به اینکه بر اساس ادعای مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نحوه گازرسانی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی مورد اختلاف شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت گاز استان می‌باشد، باید گفت طرح و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی توسط قانونگذار و دولت تعیین می شود.

این مطلب می افزاید: شایسته است در صورتی که وجود اختلاف دارای مصداق می‌باشد و بر اساس ساز و کار قانونی تعریف شده از مجاری ذیربط که در آخرین جلسه شورای اداری استان همزمان با گرامی داشت هفته دولت مورد تاکید استاندار نیز قرار گرفت، مورد پیگیری قرار گیرد.

 این جوابیه ادامه می دهد: مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در این مصاحبه و در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرده است، « وضعیت مالی وزارت نفت و شرکت ملی گاز اکنون مناسبت است و می تواند گاز واحدهای صنعتی را تامین کند، از سوی دیگر طبق قانون باید شرکتهای خدماتی مانند شرکت گاز، انرژی را تا ورودی شهرکهای صنعتی تامین کنند.» که باید گفت، اظهار نظر وی پیرامون وضعیت مالی وزارت نفت و شرکت ملی گاز محل تامل دارد.

روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرده است: همچنین حتی با فرض صحت ادعای این مسوول، وجود نقدینگی دلیل بر خرج کرد توسط دستگاه مربوطه نمی‌باشد و برابر اصول مدیریتی و ضوابط قانونی شرکت های دولتی حتی در صورت وجود نقدینگی لازم است مبالغ و اعتبارات را در محل قانونی تعیین شده هزینه نمایند.

این گزارش با اشاره به گفته مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی مبنی بر اینکه طبق قانون باید شرکت‌های خدماتی انرژی را تا ورودی شهرک‌های صنعتی تامین کنند، بیان کرد: شرکت گاز استان تاکنون نیز بر همین منوال اقدام نموده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی روز ۱۱ شهریور در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: گازرسانی به واحدهای صنعتی جدید در خراسان رضوی با مشکل مواجه است.

شرکت گاز خراسان رضوی به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید

گازرسانی به واحدهای صنعتی جدید در خراسان رضوی با مشکل مواجه است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha