۲ شهروند در سوانح جاده ای همدان جان باختند

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: ۲ شهروند در حوادث جداگانه جاده ای در این استان حین مسیر رفت و برگشت اربعین، جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سانحه نخست که در جاده توره - ملایر رخ داد یک زائر اربعین در حال عزیمت به سمت مرز بود که خستگی و خواب آلودگی راننده منجر به واژگونی خودروی سواری شد.

وی بیان کرد: سرنشین این وسیله نقلیه به علت استفاده نکردن از کمربند ایمنی، حین واژگونی وسیله نقلیه از خودرو به بیرون پرتاب شده و به خاطر برخورد سر با جسم سخت جان باخت.

رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه سانحه دوم نیز مشابه سانحه نخست بود،اظهار کرد: در این حادثه به علت واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در آزاد راه همدان - ساوه، سرنشین این وسیله نقلیه حین بازگشت از سفر اربعین حسینی به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرتاب شد و جان باخت.

سرهنگ فکری ادامه داد: این ۲ سانحه چند مجروح نیز در پی داشت که مصدومیت آنها جزئی بود و به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی تاکید کرد: با آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور و عجله زائران انها برای رسیدن به مقصد ، یکی از دغدغه های پلیس راه استان همدان رانندگی زائران در حالت خستگی و خواب آلودگی است.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: در این راستا با بررسی سوانح رانندگی در اربعین چند سال گذشته، نقاط حادثه خیز استان احصا شده و میزان گشت پلیس در این نقاط افزایش یافته است.

سرهنگ فکری با بیان اینکه تاکنون ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو از جاده های این استان تردد کردند اظهار داشت: میزان تردد خودروها نسبت به مدت مشابه در اربعین سال گذشته ۷.۵ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: هم اینک ترافیک در مسیرهای برون شهری همدان پر حجم بوده اما با وجود شلوغی راه ها،گره ترافیکی و محدودیت تردد ایجاد نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha