۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85220428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موج بازگشت زائران اربعین، راه‌های همدان را با ترافیک همراه کرد

همدان - ایرنا - رئیس پلیس راه همدان گفت: همزمان با بازگشت زائران از مرزهای غربی مسیرهای ورودی و خروجی به استان همدان با ترافیک همراه است.

سرهنگ علی فکری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح کنترل ترافیک اربعین در همدان تا بیستم شهریور ماه جاری، افزود: از ۲۷ مرداد ماه مصادف با آغاز سفرهای اربعین تا شب گذشته بیش از ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار فقره تردد خودرو در مسیرهای همدان به ثبت رسیده که ۷.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی اظهار کرد: با وجود رشد تردد خودروها در ایام اربعین، شاهد کاهش سوانح جاده ای بودیم که آمار نهایی آن بیستم شهریور استخراج می شود.

این مسوول انتظامی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک در ورودی استان همدان از سمت کرمانشاه (محور اسدآباد) و همچنین خروجی استان به سمت پایتخت (مسیر همدان-ساوه) هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان علت بیشتر تصادفات در این ایام را واژگونی به دلیل خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ در مسیرهای فرعی عنوان کرد و گفت: توصیه می شود رانندگان به ازای هر یک ساعت رانندگی ۱۰ دقیقه استراحت کنند و از هرگونه سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری نمایند.

وی اظهار کرد: زائران راننده می توانند برای استراحت از موکب هایی که در ورودی همدان از سمت کرمانشاه و خروجی همدان به سمت ساوه استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha