۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85220472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: زائران هیچگونه عجله و شتابی برای رسیدن به مرز نداشته باشند

ایلام _ ایرنا _ معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: زائران سفر خود را مدیریت کنند و هیچگونه عجله و شتابی برای رسیدن به مرز مهران نداشته باشند.

محمدسبحان حسنی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: زوار در بازگشت به کشور هیچ عجله ای نداشته باشند بخصوص زواری که با خودروی شخصی به مرز آمده اند.

وی افزود: زائران به محض ورود به خاک کشور در شهر مهران در مکان های تعبیه شده استراحت کافی را داشته تا با آمادگی و بدون خواب آلودگی به شهرهای مبدا خود حرکت کنند و به توصیه های پلیس توجه کافی داشته باشند.

وی افزود: مشکلی از نظر ارایه خدمات به زوار وجود ندارد و در مسیر ایلام _ مهران و سایر مسیرهای استان ایلام، موکب ها تا چند روز بعد از پایان کنگره بزرگ اربعین آماده خدمات رسانی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان کرد: در بحث حمل و نقل برای جابجایی زوار تدابیر لازم پیش بینی شده است و حتی در شرایط اضطراری که احتمال پیک جمعیت را داشته باشیم از ظرفیت شرکت های جوان سیر و ۲۰۰ دستگاه ون موجود در منطقه استفاده می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت لزوم از ظرفیت تاکسی های اینترنتی از استان های همجوار به صورت اضافه بر ظرفیت های موجود استفاده می شود و می طلبد زوار نیز در پایانه "برکت" شهر مهران کمی صبور باشند.

حسنی با اشاره به بررسی های انجام شده از رضایتمندی زائران از خدمات رسانی های صورت گرفته در استان ایلام ادامه داد: امیدواریم زائران با صبوری و مدیریت سفر، بازگشت شان را برنامه ریزی کنند تا بدون مشکل روانه شهرهای خود شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha