طرح ملی «شهریاران» با قوت وحمایت همه مدیران در سیستان وبلوچستان اجرا شود

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح ملی "شهریاران" باید با قوت کامل و حمایت همه جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا شریفی روز سه شنبه در دیدار با دستیار ویژه استاندار و اعضای ستاد مردمی سازی دولت در سیستان و بلوچستان اظهارکرد: یکی از حلقه های مفقوده همه دولت ها، ندادن نقش کافی و موثر به مردم و حلقه های میانی است که تحقق این مهم در دولت سیزدهم جزو یکی از راهبردهای اصلی تعریف شده که امیدواریم با جدیت اجرا شود.

وی افزود: طرح ملی "شهریاران" که همزمان با کل کشور در سیستان و بلوچستان نیز در حال اجراست باید با نگاه حل مسأله، احصا و شناسایی مشکلات و تلاش توامان مردم و دولت برای رفع آنها اجرا شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه مدیران دولتی در استان، فرمانداران و بخشداران و شهرداران مکلف هستند که با تمام قوا و امکانات موجود در اجرای دقیق و کامل این طرح پای کار آمده و حمایت های لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: در نهایت خروجی طرح "شهریاران" باید رسیدن به موضوع مسایل مدون همراه با ارائه راهکار باشد که این گزارشات تخصصی و دقیق نیز به متولیان امر در دستگاه‌های اجرایی تحویل شده و با اجرا و نظارت گروه‌های جهادی، نخبگانی و مردمی و حمایت نهادها به مرحله اجرا برسد و این موضوع به یک مدل و الگوی ملی قابل اجرا در همه سطوح و حوزه‌ها تبدیل شود.

شریفی تاکید کرد: ضرورت دارد تا روحیه جهادی و مردمی در سیستم های دولتی و مدیران تزریق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha