۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85221047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عراق: تاکنون ۲ میلیون نفر از زائران اربعین از عراق خارج شدند

بغداد - ایرنا - رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق گفت: تاکنون بیش از ۲ میلیون زائر اربعین حسینی پس از انجام زیارت از عراق خارج و به کشورشان بازگشته اند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، اداره گذرگاه‌های مرزی عراق در بیانیه ای به نقل از «سرلشکر عمر الوائلی» افزود: گذرگاه‌های مرزی این کشور شاهد موج بازگشت قابل توجه زائران اربعین بدون ازدحام و در حرکتی روان است.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲ میلیون زائر پس از انجام زیارت خود در حرکتی روان که با تلاش کارکنان گذرگاه‌های مرزی برای ارائه بهترین خدمات انجام شده است به کشورهای خود بازگشته اند.

در این بیانیه آمده است که سرلشکر «عمر عدنان الوائلی» رئیس گذرگاه‌های مرزی عراق در جریان بازدید میدانی خود از گذرگاه‌های مرزی در مرحله بازگشت زائران به کشورشان، تاکید کرد که این سازمان نهایت تلاش خود را برای تضمین تداوم موفقیت برنامه های خدماتی و امنیتی تهیه شده برای مراسم اربعین حسینی انجام خواهد داد.

این بیانیه افزود: نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین امام حسین (ع) و تصاویر پخش شده از سخاوت، بخشش و میهمان نوازی خوب مردم عراق که در حال حاضر میزبان میلیون ها زائر اربعین حسینی هستند در شبکه‌های اجتماعی جایگاه پر افتخاری را برای مردم عراق رقم زده است.

اخبار مرتبط