۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85221068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ ون جدید به شهرداری زنجان تحویل داده شد

زنجان- ایرنا- رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان گفت: ۱۱ دستگاه ون جدید در راستای توسعه حمل و نقل عمومی به شهرداری زنجان تحویل داده شد.

سعید نجفی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ون‌ها با هدف خدمت‌رسانی بیشتر در داخل شهر خریداری شده، اما با توجه به حضور شهروندان در مراسم اربعین حسینی از صبح دیروز راهی مهران شدند و پس از پایان مراسم اربعین در داخل شهر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه شهرداری خریداری ۲۵ دستگاه ون جدید بود، اضافه کرد: از این تعداد در مجموع ۲۳ دستگاه خریداری و تحویل شده است و ۲ دستگاه پس از رفع نقص فنی وارد شهر خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه پیش از این، تعدادی ون زرد رنگ خریداری شده بود و جدیدا هم ون‌های سفید خریداری شد، گفت: این ون‌ها در شهرک‌هایی که مسافر کمتری برای استفاده از اتوبوس دارد به کار گرفته خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه تلاش مجموعه شورا و شهرداری کاهش مدت زمان سفر شهروندان است، اضافه کرد: با این دستگاه‌های جدید خریداری شده تا حد زیادی به هدف مطلوب رسیده‌ایم ولی با ایده آل‌ها فاصله داریم.

وی تصریح کرد: نیاز شهر زنجان داشتن ۴۰۰ دستگاه وسیله حمل و نقل عمومی است تا شهروندان مشکلی از این بابت نداشته باشند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان همچنین در ارتباط با ساعت کاری حمل و نقل عمومی از مهر امسال، گفت: صبح‌ها زمان کاری تغییر نکرده و فقط عصر با توجه به غروب زودهنگام آفتاب ساعت کاری این اتوبوس‌ها هم نیم ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha