۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 1112
کد خبر: 85221242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکان بهره‌مندی از زیرساخت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تامین کالای خرده فروشان

تهران- ایرنا- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: امکان بهره‌مندی از زیرساخت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تامین کالای خرده فروشان وجود دارد.

به گزارش ایرنا از اتاق اصناف ایران، «مجتبی صفایی» با اشاره به برگزاری جلسه با «منصور عالی‌پور» رئیس اتحادیه کشور فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اظهار داشت: در این نشست ضمن بررسی برخی از مشکلات فروشگاه‌های زنجیره‌ای مقرر شد، ایده‌های جدید برای استفاده از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تامین کالای خرده فروشان مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند بخشی از کالاهای مورد نیاز یک خواربار فروشی را تامین کنند، چرا که از زیرساخت‌هایی از جمله لجستیک، انبار و خرید تجمیعی بهره می‌برند.

وی تاکید کرد: این طرح، چندین مزیت برای خرده فروشان دارد که یکی از این مزیت‌ها کاهش هزینه خرده فروشان در خرید کالا و نیز کاهش هزینه‌های لجستیک و انبارداری و … است. از آنجایی که حجم خرید می‌تواند پایین بیاید؛ لذا سرمایه در گردش کمتری نیاز خواهند داشت. به دلیل استفاده از سیستم‌های نرم افزاری سرعت و دقت انبارداری و مشتری مداری افزایش خواهد یافت، به طوری که همیشه کالاهای مورد نیازشان تامین است و اصطلاحاً تمام نمی‌شود و حسن دیگر این طرح اینکه کالاها، تازه‌تر و با تاریخ مصرف بیشتری به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

صفایی گفت: این طرح در حال بررسی است و هنوز عملیاتی نشده که طی نشست‌های آتی، ابعاد کارشناسی آن را بررسی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha