نوجوانان تهرانی: امام حسین(ع) این نوکری را بپذیرد+ فیلم

تهران- ایرنا- مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران پر از صحنه‌های دیدنی و جالب است که در بعضی از این صحنه‌ها نوجوانانی را می‌بینیم که با عزاداری یا واکس زدن کفش زائران ارادت خود را به سالار شهیدان بیان کرده و از خدا می‌خواهند این نوکری امام حسین(ع) را از آنان بپذیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مسیر پیاده روی اربعین در تهران که از ساعت ۶ صبح از میدان آیینی امام حسین (ع) آغاز شده، در نزدیکی میدان شهدا مرد جوانی در حال واکسن زدن به عزاداران بود و در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: سال های سال است که در نجف، کربلا و تهران عاشقانه کفش های زائران را تمیز می کنم.

وی افزود: این کار بیش از پنج سال است که ادامه دارد و نذر عاشقی من در راه امام حسین (ع) این کار است.

وی که خود را نوکر امام حسین (ع) معرفی کرد، ادامه داد: یکی دو سالی است که نمی توانم به کربلا بروم و نذرم را در تهران ادا می کنم.

در گوشه ای دیگر از این سیل عظیم جمعیت چندین نوجوان با در دست داشتن پرچم اباعبدالله (ع) در حال نوحه سرایی هستند که یکی از این افراد به خبرنگار ایرنا گفت: ما از چندین محله تهران دور هم جمع شدیم و این طور عاشقی می کنیم.

این نوجوان عزادار که خود را محمدرضا معرفی کرد، افزود: قصد داریم با پای پیاده تا حرم عبدالعظیم (ع) برویم و هر چند دقیقه ای که خسته می شویم در گوشه ای از خیابان استراحت می کنیم و به راه خود ادامه می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما که جامانده کربلا هستیم اینطوری باید عاشقی کنیم و امیدوارم امام حسین (ع) این نوکری را بپذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha