۳۸ هزار زائر از خدمات بسیج پزشکی یزد در کربلا استفاده کردند + فیلم

یزد- ایرنا- جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد گفت: ۳۸ هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی در طول برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در محل عمود ۱۴۰۵ در مسیر نجف به کربلا از خدمات مختلف درمانی این سازمان استفاده کردند.

" محمد احسانی " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در موکب درمانی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) و سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر با فعالیت شبانه روزی ۵۰ نفر کادر درمانی بیش از ۱۷ هزار ویزیت و این تعداد خدمت درمانی به زائران اربعین ارائه شد.

وی ادامه داد: این موکب در عمود ۱۴۰۵ کربلای معلی به همت دانشگاه علوم‌پزشکی شهید صدوقی و سازمان بسیج‌جامعه پزشکی برپا شد و تا روز اربعین علاوه بر ارائه خدمات درمانی زائران اعم از ویزیت عمومی و تخصصی، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی، فیزیوتراپی و دارویی فعالیت کرد.

این مسئول با قدردانی از مردم و مسئولان به خاطر همکاری با بسیج جامعه پزشکی گفت: در کنار ارائه خدمات درمانی سایر خدمات شامل پذیرایی و تغذیه روزانه ۷۰۰ نفر ، توزیع شربت روزانه ۲۰ هزار نفر، اسکان همراه بیمار و حسینیه جهت اقامه نماز روزانه ۱۳۰۰ نفر، شارژ موبایل روزانه ۱۵۰۰ دستگاه و پیرایشگری و خیاطی به زائران ارائه شد.

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد برای فعالیت در موکب درمانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین سایر موکب های درمانی وابسته در سال جاری بیش از ۱۰۰ نفر کادر درمانی اعزام کرده است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha