۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85222386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم به دنبال کاهش فقر در جامعه است

۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85222386
دولت سیزدهم به دنبال کاهش فقر در جامعه است

کاشان _ ایرنا _ مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: دولت سیزدهم به دنبال کاهش فاصله طبقاتی و کوچک کردن دامنه فقر در جامعه است و در مدت ۲ سال گذشته همواره در بین مردم و بطن جامعه بوده است.

حجت الاسلام محمدجعفر محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با اعضای هیات دولت از عملکرد دولت سیزدهم تمجید کردند و تمجید معظم له، نشان‌دهنده عملکرد موفق دولت و تلاش برای کاهش فاصله طبقاتی و رفع فقر در جامعه است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در حوزه دیپلماسی خارجی و در ارتباط با کشورهای همسایه، کشورهای آسیایی، حوزه آمریکای لاتین و آفریقا اظهار کرد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان‌های بین‌المللی نظیر شانگهای و بریکس و همچنین ارتقای روابط با آسیا و اوراسیا، پنجره‌های مهمی بودند که دولت سیزدهم به مدد دیپلماسی قوی محقق کرد و ثمرات آن در آینده‌ای نزدیک مشاهده خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: فاصله کم بین مردم و مسوولان از مهم ترین شاخص های دولت سیزدهم است در حالیکه که در برخی از دولت های قبلی فاصله بین مردم و مسوولان زیاد بود.

وی افزود: با تلاش های دولت سیزدهم در رفع مشکلات کشور در ماه های آینده شاهد توسعه بیشتر کشور در همه حوزه ها خواهیم بود.

وی اظهار کرد:مقام معظم رهبری همکاری سازنده دولت با دیگر قوا را از دیگر شاخصه های مثبت دولت عنوان کردند درحالیکه در برخی دولت های گذشته شاهد رقابت منفی بین قوای سه گانه بودیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha