۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85222423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت طرح راهداری ملایر با بیش از یک‌هزار میلیارد ریال در دست اجرا است

همدان- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: هشت طرح آسفالت در مسیرهای ارتباطی این شهرستان با اعتبار یک‌هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال به طول ۵۷ کیلومتر راه شریانی در دست اجرا است.

"هاشم اسکندریان" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد از روند اجرای این پروژه‌ها انجام شده است.
وی افزود: اجرای این حجم از پروژه آسفالت در مسیرهای ارتباطی شهرستان ملایر بی‌سابقه بوده و با اهتمام دولت سیزدهم انقلابی در حوزه راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی ملایر ایجاد شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: برای نخستین بار پس از سال‌ها یک‌هزار کیلومتر خط کشی به صورت سه‌خطه در مسیرهای ارتباطی این شهرستان در دست اجرا قرار دارد و ۵۹۰ اصله چراغ روشنایی در راه‌های ملایر نیز اصلاح شده است.
اسکندریان بیان کرد: هفته دولت امسال ۱۳ پروژه در مجموع با یک‌هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال در حوزه راه‌های اصلی و فرعی روستایی و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که در مقایسه با سال‌های قبل کم سابقه است.
وی همچنین گفت: به منظور توسعه و عمران روستاهای این شهرستان نیز ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۲۱ کیلومتر در دست اقدام است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر یادآور شد: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز طی چهار ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال به صورت امانی در سطح شهرستان ملایر ایمن‌سازی شد.
اسکندریان اظهار کرد: تمام تلاش ما ایمن‌سازی مسیرهای ارتباطی این شهرستان است که در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی در این حوزه اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: در راستای کاهش تصادفات، تلفات جاده‌ای و ارتقای ایمنی مسیرها به ویژه در ایام سفرهای تابستانی و مسیر زائران اربعین حسینی، در پنج ماهه امسال، ۲۰ نقطه دارای تصادف و حادثه‌خیر توسط تیم های امانی آشکارسازی و ایمن‌سازی شد.
وی همچنین گفت: این عملیات شامل اجرای جدا کننده(نیوجرسی)، خاک‌ریزی و تعدیل شیب شیروانی، تعریض پل‌ها، نصب علائم و رنگ‌آمیزی علائم بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل عبور و مرور و ارائه خدمات به زائران اربعین ۱۱ باب مجتمع خدمات رفاهی و چهار باب راهدارخانه، به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی کردند.
اسکندریان گفت: همچنین پنج تیم گشت راهداری به صورت شبانه‌روزی در مسیر اربعین به صورت آماده‌باش کامل قرار دارند و ظرفیت کامل اتوبوسی و سواری پلاک عمومی جهت ارائه خدمات به زائران به کار گرفته شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر تعمیر و راه‌اندازی مجدد ۹۰ درصد سیستم روشنایی و کف‌نویسی و نصب گل‌میخ در ۱۵ مقطع، احداث و پاکسازی ۴۰ فقره پارکینگ، رگلاژ و تسطیح ۵۰۰ کیلومتر حریم راه‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری این شهرستان برشمرد.
اسکندریان یادآور شد: سالانه بیش از ۶۰ میلیون نفر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان ملایر عبور می‌کنند.
به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۹۱۰ کیلومتر راه ارتباطی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha