۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85261341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ کیلومتر از راه‌های ارتباطی ملایر بهسازی شد

همدان- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۸ کیلومتر لهسازی در قالب روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی این شهرستان انجام شده که در مقایسه با سال‌های گذشته این حجم از روکش آسفالت بی‌سابقه است.

«هاشم اسکندریان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اجرای روکش آسفالت ۴۳ کیلومتر از راه‌های شریانی ملایر در برنامه امسال هدف‌گذاری شده که تاکنون ۳۸ کیلومتر آن محقق شده است.

وی افزود: در صورتی‌که شرایط آب و هوایی اجازه دهد، پنج کیلومتر باقیمانده نیز به سرعت انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، روکش آسفالت ۸.۵ کیلومتر از مسیر ملایر_اراک و بخش‌های از راه ملایر_بروجرد، ملایر_همدان، جوکار_خیرآباد و ملایر_قوزان اجرا شد.

اسکندریان ادامه داد: از ابتدای امسال ۵۰۰ کیلومتر نیز در این محورها خط‌کشی به صورت سه خطه اجرا و باقیمانده مسیرها نیز در دست اجرا است.

وی، انجام هفت کیلومتر ساخت و بهسازی راه روستایی، تعمیر و راه‌اندازی مجدد ۹۰ درصد سیستم روشنایی و کف‌نویسی و نصب گل میخ در ۱۵ مقطع و رگلاژ و تسطیح ۵۰۰ کیلومتر حریم راه‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری این شهرستان بر شمرد.

۳۸ کیلومتر از راه‌های ارتباطی ملایر بهسازی شد

رفع ۲۰ نقطه حادثه خیز راه های ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر همچنین تعریض محور قوزان_شریف‌آباد را از دیگر اقدامات حوزه راهداری عنوان و بیان کرد: عملیات تعریض ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حال اجراست که ۲ کیلومتر از آن آسفالت‌ریزی، چهار کیلومتر زیرسازی و آماده آسفالت و مابقی آن نیز در دست اقدام است.

اسکندریان ادامه داد: به منظور ارتقای ایمنی مسیرهای ارتباطی ملایر ۱۰ نقطه پرتصادف ایمن سازی و ۱۰ نقطه دیگر نیز آشکارسازی و در دست اقدام است.

به گفته وی؛ ۲۰۰ کیلومتر شانه‌سازی، تسطیح و اصلاح شیب شیروانی در راه‌های این شهرستان اجرا شده و عملیات تعمیر و راه‌اندازی ۲۸ کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راه‌های ملایر انجام و در حال بهره‌برداری است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۹۱۰ کیلومتر انواع راه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha