۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85222825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ساری : مسوولان از ظرفیت اقشار مردم در انجام امور بهره گیرند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به ظرفیت بالای مردمی در انجام امور گفت که مسوولان از این ظرفیت برای رفع مشکلات کشور استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : همواره آن کارهایی که به مردم واگذار می شود و آحاد جامعه امور را برعهده بگیرند این کارها بدرستی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد : گلایه در خصوص نارسایی های معیشتی در استان به جا است از جمله که متناسب نبودن قیمت برنج و مرکبات با هزینه هایی که دارد باید حل شود.

وی گفت : در استفاده از بنادر مشکل ناهماهنگی هایی در مازندران داریم که باید هماهنگ باشند و تابع مدیریت واحد قرار گیرند.

امام جمعه ساری گفت : در ایام عزاداری امام حسین (ع) دشمنان ایادی خود را در کشور فعال کردند تا ناامنی و اختلال ایجاد کنند اما سربازان امام زمان (عج) و نهادهای امنیتی و مسلح با هوشیاری آماده باش بودند و امنیت را برقرار کردند.

وی با تشکر از مردم مازندران که با احساسات پاک خود مراسم اربعین حسینی را برگزار کردند، ادامه داد: امسال از کشور مان در این ایام چهار میلیون نفر به عتبات عالیات رفتند و افراد هم مراسم جاماندگان را برگزار کردند و ابراز ارادت خود را به نمایش گذاشتند.

آیت الله محمدی لایینی گفت : دولتمردان برای تسریع حضور مردم در مراسم اربعین حسینی در عراق اقدام کردند و این اقدامات بیانگر تلاش و برنامه ریزی های دقیق از گذشته است.

وی همچنین با قدردانی از همکاری مسوولان عراق افزود که آنان به شایستگی میزبانی از ۲۲میلیون زایر را انجام دادند.

امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن هفته وقف و وجود موقوفات متعدد در استان، گفت که سابقه مردم مازندران دینداری و خدمت به مردم است و این میراث را باید حفظ کنیم و تداوم دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha