۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبر: 85223052
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی یک کافه در کرمان مهار شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبر: 85223052
آتش‌سوزی یک کافه در کرمان مهار شد

کرمان- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک کافه واقع در خیابان سعدی شهر کرمان، با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا از روابط عمومی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی افزود: آتش نشانان پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۷:۱۲ عصر امروز، از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در یک کافه واقع در خیابان سعدی مطلع شدند.

وی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی بلافاصله نیروهای امداد و نجات را از سه ایستگاه‌ آتش‌نشانی، به‌همراه سه دستگاه خودروی اطفای حریق، به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان عنوان کرد: آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل حادثه، با دود و شعله‌های آتش در این کافه مواجه شدند و پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن‌سازی محل حادثه، شعله‌های این آتش را مهار کردند.

وی با اشاره به اقدامات آتش نشانان در جلوگیری از گسترش آتش به ساختمان‌های مجاور افزود: خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت.

بابایی از تمام مغازه‌داران کرمان، به‌ویژه رستوران‌دارها و صاحبان کافه، ‌ درخواست کرد به‌منظور ایمنی بیشتر محل کسب، به‌هیچ‌عنوان از برگ درختانی مانند نخل و یا درختان مشابه، برای ساخت آلاچیق و یا سایه‌بان، استفاده نکنند.

شهر کرمان دارای ۱۰ ایستگاه آتش نشانی است که وظیفه اطفای حریق و امداد و نجات در این شهر را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha