۱۴ دستگاه اتوبوس از چهارمحال و بختیاری به مرزهای مهران و شلمچه اعزام شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امروز ۱۴ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرزهای مهران و شلمچه اعزام شد.

به گزارش ایرنا، روح‌الله غلامی شامگاه جمعه در خصوص آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران به چهارمحال و بختیاری، افزود: امروز به‌منظور تسهیل ارائه خدمات سفر در دور بازگشت زائران اربعین حسینی ۹ دستگاه اتوبوس به پایانه برکت مرز مهران و پنج دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

وی افزود: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی در روزهای پایانی سفرها و ضرورت تسریع در ارائه خدمات به زائران، نسبت به اعزام اتوبوس از چهارمحال و بختیاری به مرزهای مهران و شلمچه اقدام شد.

غلامی تصریح کرد: اتوبوس‌های اعزامی چهارمحال و بختیاری پس از ورود به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه علاوه بر هماهنگی با مسوول ایستگاه مسافری در این پایانه‌ها نسبت به مسافرگیری با مقصد استان‌های کشور اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: گروه‌های اعزامی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری علاوه بر استقرار در مرزهای مهران‌ و شلمچه نظارت بی‌وقفه، مستمر و شبانه‌روزی برای تامین ناوگان مسافری به‌منظور بازگشت زائران اربعین حسینی به استان را بر عهده دارند.

تانکرهای چهارمحال و بختیاری یک میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر آب بین زائران اربعین توزیع کردند

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: یک میلیون و ۶۵۰ هزار لیتر آب آشامیدنی از طریق تانکرهای این شرکت بین زائران اربعین حسینی توزیع شد.

فرشاد متقی‌نیکو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ۲ تانکر آب‌رسانی از یکم شهریورماه جاری برای تامین و توزیع آب آشامیدنی بین زائران اربعین حسینی از چهارمحال و بختیاری به مرز مهران اعزام شد.

وی افزود: این تانکرها روزانه ۱۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی برای زائران اربعین حسینی تامین و توزیع کردند و تامین و توزیع آب آشامیدنی برای زائران اربعین حسینی در مرز مهران تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی یادآور شد: همچنین یک دستگاه تانکر برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز موکب‌های چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اختصاص یافت و این تانکر در مدت پنج روز ۱۰ هزار لیتر آب آشامیدنی بین موکب‌های شهرکرد توزیع کرد.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان همه ساله در ایام اربعین از سمت نجف اشرف تا کربلا با حضور میلیونی زائران و عزاداران حسینی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha