۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85223571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : البرز به یک هزار مدرسه جدید نیاز دارد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85223571
استاندار : البرز به یک هزار مدرسه  جدید نیاز دارد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به کثرت جمعیت دانش آموزی استان گفت: البرز برای رهایی از مدارس متراکم و ۲ نوبتی به یک هزار مدرسه جدید نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،" مجتبی عبداللهی " روز شنبه در نشست بررسی روند تحقق اهداف نهضت مدرسه سازی در استان البرز افزود: دراین زمینه شهرستان های کرج و فردیس که دارای متراکم ترین و مهاجرپذیرترین شهرهای کشورهای هستند، نیاز مبرم به افزایش سرانه های آموزشی دارند.
استاندار البرز گفت: انتظار می‌رود شهرداری ها از محل تعهدات خود در بخش های مختلف خدماتی، نسبت به تخصیص زمین مناسب برای ساخت مدارس و اماکن ورزشی اقدام کنند.
وی افزود: تلاش ها براین است تا پایان دولت سیزدهم ساخت ۲۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم ولی با توجه به نیاز استان، باید احساس مسوولیت بیشتری داشته و این رقم را افزایش دهیم.

استاندار : البرز به یک هزار مدرسه  جدید نیاز دارد

استاندار البرز بیان کرد: احداث چمن مصنوعی ورزشی در مدارس یکی از مهمترین اموری است که باید در کنار نهضت مدرسه سازی دنبال شود.
وی یادآورشد: راه اندازی مسابقات ورزشی محلی با استفاده از فضاهای ورزشی مدارس به ویژه در محله های کم برخوردار استان و ایجاد شور، نشاط و همبستگی بین اهالی، از جمله اهداف مهم اجتماعی در استان است.

استان البرز از نظر سرانه فضای آموزشی در آخر جدول کشوری است ؛ این استان ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha