۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85223681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج اولیه پذیرش بورس دانش اعلام شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبر: 85223681
نتایج اولیه پذیرش بورس دانش اعلام شد

تهران-ایرنا- مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان بورس دانش خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، محمد محمدی مسعودی روز شنبه در خصوص زمان و مکان مصاحبه داوطلبان بورس دانش گفت: مصاحبه داوطلبان بورس دانش از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه دارد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان ادامه داد: مصاحبه داوطلبان، به منظور دسترسی آسان به محل مصاحبه در ۹ منطقه کشور در دانشگاه های «تهران، فردوسی مشهد، تبریز، اصفهان، مازندران، بوعلی سینا همدان، شهید چمران اهواز، شهید باهنر کرمان و شیراز» برگزار می شود.

مسعودی گفت: زمان و مکان دقیق مصاحبه هر داوطلب از روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir در دسترس است.

به گزارش ایرنا، به منظور حمایت مالی برخی از داوطلبان کنکور سراسری هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و هنر شورای مرکزی بورس سازمان امور دانشجویان تحت نظر وزارت علوم و فناوری آیین نامه جدیدی را در جهت اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان پذیرفته شده در برخی از رشته های کم متقاضی و دارای اولویت تصویب کرد. بر اساس این مصوبه جدید در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری هر گروه آزمایشی به برخی از رشته های تحصیلی بورس دانش تعلق می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha