۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85223691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها کارکرد شبه نظارتی بر دستگاه‌ها داشته باشند

سنندج- ایرنا- مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: رسانه‌ها با توجه به ظرفیتشان می توانند مانند یک دستگاه شبه نظارتی بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت داشته باشند و نقاط ضعف را منعکس کنند.

به گزارش ایرنا، مرادعلی بهمنی روز یکشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان، رسانه را اصلی ترین سنگر کارآمدی توصیف و اظهار کرد: رسانه می تواند ضمن آگاه و اقناع سازی جامعه، عملکرد و خدمات دولت به مردم را انعکاس دهد.

وی یادآور شد: رسانه‌ای موفق است که در حوزه‌های مختلف با برنامه ریزی و داشتن اهداف معین، در راستای ارتقای سیستم پویا و جامعه ایفای نقش کند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان از رسانه ها خواست به حوزه مدیریت بازرسی استانداری کمک کنند و ادامه داد: انتظار داریم رسانه مشکلات و کمبودهای موجود در دستگاه ها را اطلاع دهند تا توسط این مدیریت پیگیری شود.

بهمنی، وجود رسانه ها و انتقاد سازنده را موجب رفع کاستی ها و ارائه خدمت بهتر به مردم دانست و افزود: انتقاد سازنده و به دور از غرض رسانه ها از دستگاه‌ها و عملکرد مدیران، ارزشمند و کمک به ارتقای سیستم اداری است.

وی تاکید کرد: تلاش این مدیریت، بستن گلوگاه های فساد در ادارات، انجام بازرسی‌های الکترونیکی و هوشمند برای ارتقای سلامت اداری و پاسخگویی بهتر به درخواست ها و مشکلات مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha