۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85223752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی "یاوران ولایت" با حضور یکهزار دانش‌آموز بسیجی در اصفهان آغاز شد

اصفهان – ایرنا - اردوی "یاوران ولایت" با حضور یکهزار دانش‌آموز بسیجی از امروز(شنبه) در اردوگاه "شُهدای دُرچِه" اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در آئین افتتاح این اردو گفت: اردوی ولایت از امروز با حضور دانش‌آموزان بسیجی دختر آغاز شد و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: اردوی یاوران ولایت در مرحله دانش‌آموزان بسیجی پسر نیز از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه(۲۲ شهریور) ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسین رجب‌پور افزود: اردوی یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه دومی است که در سال تحصیلی جدید بعنوان فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج مدارس استان منصوب خواهند شد.

وی اظهار داشت: در این اردو محتواهای آموزشی شامل اصول و نکات تشکیلاتی، مسائل فرهنگی، برنامه‌ریزی و مدیریت و تشریح وظایف و مسوولیت‌های شورای واحد به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اصفهان افزود: در این مدت همچنین کارگروه‌هایی برپا خواهد شد که در آن دانش‌آموزان به ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود و در روز پایانی، به دفاع از آن می‌پردازند و طرح‌های برگزیده چاپ می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان حاضر در اردو قرار می‌گیرد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و روایتگری دفاع مقدس از مواردی است که بصورت فوق‌العاده در حاشیه برپایی اردوی "یاوران ولایت" برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رجب‌پور خاطرنشان کرد: اردوی یاوران ولایت در سال جاری برای بیست و چهارمین سال پیاپی با حضور دانش‌آموزانی از سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سال تحصیلی گذشته بیش از ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در ۶ هزار واحد آموزشی تحصیل کردند.

چهارگوشه

شهر دُرچِه در ۱۲ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha