۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۶
کد خبر: 85223992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی دنباله‌دار موش و گربه؛ سران الاتحاد همچنان در کمین صلاح

تهران- ایرنا- مدیر لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان فاش کرد که سران الاتحاد از تلاش خود برای به خدمت گرفتن ستاره لیورپول دست برنداشته و همچنان درصدد انتقال این بازیکن به لیگ سعودی هستند.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، مایکل ایمِنالو مدیر لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان فاش کرد که الاتحاد علیرغم ناکامی در نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال محمد صلاح ستاره آنفیلد است.

گفته می‌شود سران باشگاه الاتحاد برای در اختیار گرفتن صلاح تسلیم نمی‌شوند و به دنبال آن هستند تا با افزایش رقم پیشنهادی خود صلاح و مسئولان لیورپول را مجاب کنند تا در نهایت به این انتقال رضایت بدهند. بعد از رد پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی، صحبت از رقم ۲۱۵ میلیون پوندی مطرح شده و سران لیگ حرفه‌ای عربستان درصدد هستند تا این انتقال را نهایی کنند.

ایمنالو با اشاره به عدم تحقق این تلاش‌ها گفته است که اگر این موضوع تا امروز به سرانجام نرسیده، به دلیل این است که همه چیز باید هماهنگ شده و با احترام به طرفین کارها پیش برود. هیچ مشکلی در این میان نیست و طولانی شدن روند تنها به دلیل حفظ شان طرفین بوده است.

براساس مطالب منتشر شده در رسانه‌های عربستانی، سران الاتحاد با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی همچنان به تلاش خود برای جذب ستاره آنفیلد ادامه خواهند داد تا در زمان مناسب این کار انجام شود. باید دید آیا مدیران لیورپول در نهایت به این انتقال رضایت می‌دهند یا خیر و آیا صلاح به سایر ستاره‌های فوتبال در عربستان اضافه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha