ملی‌پوش اسکیت: موفقیت در هانگژو رشد و توسعه اسکیت را به همراه دارد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسکیت: امیدوارم مزد زحمات و تلاش‌های خود را بتوانیم در بازی‌های آسیایی بگیریم. موفقیت در هانگژو متعلق به یک فرد نیست و رشد و توسعه این رشته را به همراه خواهد داشت.

امیر بهزادی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به شرایط حضورش در بازی‌های آسیایی هانگژو خاطر نشان کرد: این بازی‌ها یکی از مهمترین رویدادهای اسکیت است که در سطح قاره پهناور آسیا برگزار می‌شود، ۱۵ سال رویای رسیدن به چنین روزی را داشتم و امروز می‌خواهم رویایی که دارم را محقق کنم.

وی ادامه داد: همه تلاش ما این است که بتوانیم در هانگژو مدال بگیریم؛ در تمام این سال‌ها تمرین و تلاش کردم تا به چنین جایگاهی برسم و نمی‌خواهم فرصتی که امروز در اختیارم قرار گرفته را به راحتی از دست بدهم. اتفاق خوبی رقم خورده که در سایه تلاش گروهی محقق شده است، فدراسیون در این مدت تلاش خود را کرد تا همه چیز خوب پیش برود و امیدوارم در گام آخر هم بتوانیم مزد زحمات و تلاش‌های خود را بگیریم.

این ملی‌پوش اسکیت ایران تصریح کرد: در سرعت و فری‌استایل توانایی کسب ۱۸ مدال را در این بازی‌ها داریم، اسکیت رشته‌ای پرمدال است و اگر بتوانیم در مسیر درست قرار بگیریم مدال‌های کسب شده در رده‌بندی کلی کاروان ایران هم تاثیر مثبتی به همراه خواهد داشت.

او یادآور شد: با دعای خیر پدر و مادرم، در سایه تلاش‌هایی که داشتم و حمایتی که از سوی مسئولان هیئت و فدراسیون دیدم به اینجا رسیدم و اعتقاد دارم موفقیت هر ورزشکار اسکیت در هانگژو، یعنی موفقیت اسکیت کل کشور و می‌دانیم چه مسئولیت سنگینی بر دوش داریم. نفراتی که امروز در تیم اعزامی حضور دارند بر اساس نتایج و تست‌های متوالی انتخاب شده‌اند و امیدواریم با انرژی مثبت جامعه اسکیت بتوانیم در این رویداد حضوری موفق داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha