۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85224300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت آرامستان شهر "الشتر" تکمیل است

خرم آباد - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر الشتر گفت: ظرفیت آرامستان فعلی این شهر (مرکز شهرستان سلسله) تکمیل شده به همین منظور ایجاد آرامستان دوم دستور کار قرار گرفته و در مرحله تامین زمین است.

"وحید حسنوند" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از چالش های شهر الشتر، پر شدن ظرفیت آرامستان فعلی آن و به مرحله تکمیل رسیدن پذیرش دفن اموات است تا جاییکه برخی شهروندان، به علت کمبود فضا در این مکان، آسفالت معابر آرامستان را برای دفن اموات تخریب کرده اند.

حسنوند کمبود زمین برای دفن اموات در الشتر را یک مشکل جدی دانست و بیان کرد: تاکنون ۲ قطعه زمین در حاشیه شهرک صنعتی الشتر و دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شده اما در کارگروه تامین زمین آرامستان تایید نشده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری متولی تامین زمین آرامستان نیستند افزود: در شهرهای بزرگ با مرگ و میر روزانه بالای ۱۰ نفر، سازمان آرامستان ها متولی تامین زمین است اما در شهرهایی مانند الشتر با کمتر از این آمار، تامین زمین بر عهده یک کارگروه ویژه با حضور مسوولان ذیربط شهرستان به دبیری شهرداری است.

وی تصریح کرد: تامین زمین آرامستان منوط به شرایط خاصی از جمله دوری از شهر و در نظر گرفتن فضای مناسب جهت پارکینگ است که این موارد کار را جهت تصویب زمین سخت تر می کند اما با این حال شهرداری و شورای اسلامی الشتر به صورت ویژه در تلاش برای تامین زمین آرامستان دوم شهر هستند.

شهر الشتر با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان سلسله در شمال لرستان می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha