۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۱۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85568480
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران در راه صیانت از وحدت قلم بزنند

بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: خبرنگاران باید در راستای حفظ و صیانت از وحدت جامعه قلم بزنند.

به گزارش ایرنا سردار اسماعیل فرجی روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: کشور با تفرقه به قدرت نمی رسد بلکه با وحدت می توان به قوت و قدرت رسید از این رو باید از وحدت صیانت شود.

وی با بیان اینکه امروزه اهمیت خبر در جامعه نسبت به گذشته بسیار شده است گفت: بزرگ نمایی یا بی اهمیت جلوه دادن مطالب از قدرت های رسانه است که می تواند با تخصص، مدیریت زمان و مدیریت ارتباطات و جسارت، افکار را مدیریت کند.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: امروز همه تکلیف داریم تا مردم را به سمت خیر هدایت کنیم بنابراین خبرنگاری حرفه حساسی است چراکه خبرنگار می تواند افکار مردم را هدایت و مهندسی کند.

وی گفت: رسانه زبان گویای جامعه و حلقه ارتباط مردم و مسوولان است و مطالبات را به گوش مسوولان می رساند همچنین نقش خبرنگاران در بالا بردن آگاهی شهروندان کلیدی است.

فرمانده سپاه جوادالائمه بجنورد خاطرنشان کرد: در این مسیر وحدت میان اقوام و مذاهب باید حفظ شود چراکه اجازه نداریم با اختلاف افکنی، یاس و ناامیدی ایجاد کنیم.

سردار فرجی افزود: دشمن تمام قد، جنگ ترکیبی علیه نظام را شروع کرد و بعضا موفق شد برخی افکار را جذب کند که در این زمینه نیز باید با فتنه مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن علیه نظام و ارزش های انقلاب دروغ پراکنی می کند ادامه داد: در جنگ سخت حریف ما نشدند و براین اساس با ایجاد تفرقه و نفرت نسبت به تطهیر رژیم پهلوی، به جنگ نرم روی آورده است.

سردار فرجی افزود: چهره پهلوی را به درستی برای نسل نوجوان معرفی نکردیم اما فعالیت دشمن بیشتر بوده و تمام قد مقابل باورهای دینی ما ایستاده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز گفت: خبرنگاران و رسانه ها در مسیر انقلاب خوب قدم بردارند و قلم بزنند.

سرهنگ عین الله حاتمی اظهار کرد: توسعه برای استان در ابعاد و حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی جز با قلم اصحاب رسانه رقم نمی خورد.

وی با تاکید بر کارکرد و اثرگذاری خبر و گزارش گفت: در تهیه گزارش باید علاوه بر بیان نظرات کارشناسان، راهکار های منطقی نیز ارائه شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان رسانه ها سواد گزارش دهنده را مورد سنجش قرار می دهند افزود: رسانه باید به پیشرفت استان کمک کند که لازمه آن داشتن نگاه کارشناسانه است.

به گزارش ایرنا در این آیین از نشان و عنوان کنگره ملی سه هزار شهید استان خراسان شمالی رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha