۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85224701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرخواه: با نگاه ویژه کمیته المپیک ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی ژیمناستیک قول کسب ۲ مدال انفرادی بازی‌های آسیایی را داد و تاکید کرد: اگر کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به ژیمناستیک داشته باشد، قول می‌دهیم شگفتی‌ساز شویم.

به گزارش ایرنا، رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک امروز (یکشنبه) در بازدید سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک قول کسب ۲ مدال توسط نمایندگان زیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی را داد و گفت: در بخش تیمی بازی‌های آسیایی مدال نمی‌گیریم. دوره قبل رده هشتم را در آسیا گرفتیم و می‌توانیم در این دوره در صورت حضور، رده بالاتری کسب کنیم ولی در بخش انفرادی شانس کسب ۲ مدال داریم.

هاشمی اما در پاسخ به خیرخواه عنوان کرد که کمیته ملی المپیک برای اعزام ژیمناستیک در بخش تیمی تلاش خود را می‌کند.

خیرخواه افزود: تنها ۱۰ روز است که اردوهای خود را شروع کرده‌ایم و زمان زیادی بلاتکلیف بودیم اگر زودتر اردوها را شروع می‌کردیم می‌توانستیم روی ۲ طلای الفتی و کهنی حساب کنیم ولی حالا هم شانس کسب ۲ مدال در بخش انفرادی داریم. تیم ما ناقص است و خواهش می‌کنم در صورت امکان با ۵ بازیکن راهی بازی‌های آسیایی شویم ۲ بازیکن برای تک وسیله و سه نفر در بخش تیمی.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک با اشاره به شیوع کرونا پیش از المپیک توکیو گفت: سعیدرضا کیخاه در یک قدمی المپیک ۲۰۲۰ بود. اگر کرونا نیامده بود و مسابقات تعطیل نمی‌شد، قطعا به المپیک می‌رفت. الان زمان کمک به ژیمناستیک است. ما یک وسیله استاندارد در ژیمناستیک نداریم. نگاه ویژه به ما داشته باشید. اگر به ما نگاه ویژه داشته باشید قول می‌دهیم شگفتی‌ساز شویم.

گفتنی است تاکنون حضور احمدکهنی. حمیدی، خسرونژاد و الفتی به عنوان نمایندگان ژیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی قطعی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha