خیرخواه: الفتی صد در صد فینالیست است

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی ژیمناستیک، گفت: با اتفاقاتی که در مرحله مقدماتی افتاد، مهدی الفتی در پرش خرک بازی‌های آسیایی هانگژو صدرصد فینالیست است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمدرضا خیرخواه در پایان مرحله مقدماتی مسابقات ژیمناستیک بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: با اتفاقاتی که در این مرحله افتاد، مهدی الفتی در پرش خرک صد در صد فینالیست است. ما در این مسابقات با چهار ورزشکار ‌شرکت کرده‌ایم که دو نفر تک وسیله‌کار هستند. مجبور هستیم با دو نفر در حرکات دیگر شرکت کنیم که تا ژمیناست‌ها خسته نشوند. اگر شفیعی دیگر ورزشکار ما هم می‌آمد شانس بیشتری داشتیم.

سرمربی تیم ملی ژمیناستیک گفت: شانس کهنی با آن فرودی که آمد کمی برای فینالیست شدن کم شد؛ اما در مورد الفتی یک درصد هم شک ندارم. انشاالله که اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.

در ادامه محمدرضا حمیدی، عضو تیم ملی ژیمناستیک کشورمان که در پایان ۶ اسباب با ۷۴.۷۹۸ امتیاز در جایگاه چهارم ساب دیویژن یک دور مقدماتی رقابت‌های ژیمناستیک قرار گرفت، اظهار داشت: مسابقه امروز بد نبود. یک مقدار تایم‌های تمرینی که در تهران داشتیم با تایم‌های تمرین و مسابقه ما در هانگژو هماهنگ نبود. در مجموع عملکرد ما بد نبود؛ اما در پیک آمادگی هم کار نکردیم. با این حال ژمیناست‌ها خوب کار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha