طرح مطالعاتی ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان منتظر تایید شورای ترافیک است

زنجان- ایرنا- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طرح مطالعاتی ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان انجام شده و هم اکنون منتظر تایید شورای ترافیک است.

مهدی طالب روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پایه مطالعات ترافیکی مشاور هسته مرکزی شهر بر اساس داده های دریافتی از شهرداری و سایر ادارات و همینطور به صورت داده‌های میدانی است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ساماندهی ترافیک هسته مرکز شهر به ۲ صورت مطرح شده است، اضافه کرد: در طرح مطالعاتی ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی از قبیل اتوبوس، مینی بوس، ون و اصلاح پایانه‌های اتوبوسرانی و ایستگاه‌های اتوبوس مجدد بررسی شده و اصلاح آن ۲ گزینه مدنظر قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: همچنین در این طرح مطالعاتی مسیر خطوط اتوبوسرانی نیز اصلاح شده است.

طالب ادامه داد: همچنین در این مطالعات شبکه معابر و شبکه ارتباطی شهر بررسی شده و بر اساس مطالعات فنی پیشنهادات لازم از قبیل اصلاح پیاده راه سبز میدان و برخی معابر دیگر مطرح شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طرح مشاور در کمیته فنی شورای ترافیک استان تایید شده است که پس از آن در شورای ترافیک استان جهت اجرا به شهرداری و ارگان‌های مربوطه ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، با توجه به مشکلات ترافیکی که هسته مرکزی شهر زنجان داشت، شهرداری زنجان بر آن شده است که تغییراتی در این حوزه انجام دهد، بر همین اساس طرح مطالعاتی ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان توسط مشاور مربوطه انجام شده است که گفته می‌شود از جمله تغییرات اعمال شده در این طرح مطالعاتی برچیده شدن ایستگاه‌های وسط برخی از خیابان‌های شهر زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha