«مِهر مَهدَوی» پویشی برای تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند رودانی

بندرعباس - ایرنا - مدیرکانون فرهنگی هنری رهروان کربلا روستای قلعه کمیز شهرستان رودان گفت: پویش مردمی «مهر مهدوی» در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس، برای تهیه و جمع‌آوری نوشت افزار (لوازم التحریر) ویژه دانش‌آموزان نیازمند به همت این کانون در روستای کمیز رودان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، محمد امین رنجبری روز دوشنبه درحاشیه بازدید از اجرای این پویش مردمی افزود: این کانون به‌منظور فراهم کردن شرایط و فضا برای مشارکت همه اهالی در این امر خیر و خداپسندانه، روز گذشته غرفه‌ای را به نام پویش مهر مهدوی در ورودی مسجد امام حسین(ع) روستا راه‌اندازی و تعدادی از فعالان کانون را در آن مستقر کرد.

رنجبری با بیان اینکه ابتدا با جمع‌آوری کمک‌های اعضای کانون، تعدادی نوشت‌افزار خریداری و در این غرفه ارائه شده است، اظهار کرد: افرادی که قصد حمایت از دانش آموزان خانواده‌های نیازمند را دارند می‌توانند نوشت‌افزار عرضه شده در غرفه را خریداری و به جامعه هدف هدیه دهند.

وی از علاقه‌مندان شرکت در این پویش خواست نوشت افزارهای خریداری شده مستقیم در اختیار کانون فرهنگی هنری قرار دهند تا بین دانش آموزان نیازمندی که از قبل توسط کانون شناسایی شده‌اند، توزیع شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری رهروان کربلا روستای قلعه کمیز رودان، با بیان اینکه دستگاه کارتخوان نیز برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم خیراندیش در غرفه وجود دارد، گفت: از محل کمک‌های جمع‌آوری شده مردم و خیران نیز نوشت‌افزار خریداری و به دست دانش آموزان بی‌بضاعت رسانده خواهد شد.

رنجبری با اشاره به اینکه پویش «مهر مهدوی» و جمع‌آوری نوشت‌افزار برای دانش آموزان نیازمند تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: مردم خیر و نیک اندیش می‌توانند برای مشارکت و کمک در این پویش مردمی به شماره تلفن ۰۹۳۷۰۸۲۱۱۹۵ بنام محمد امین رنجبری مدیرکانون و شماره تلفن ۰۹۱۶۴۲۰۲۳۱۶ بنام شریفی رابط کانون رهروان کربلا روستای قلعه کمیز رودان تماس بگیرند.

آموزش و پرورش استان هرمزگان دارای ۲۳ منطقه آموزشی و بیش از ۴۵۳ هزار دانش آموز است که حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر از این دانش آموزان نیازمند هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha