۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85225879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پشت پرده تاخیر پرواز آزادکاران ایران در روسیه

۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85225879
پشت پرده تاخیر پرواز آزادکاران ایران در روسیه

تهران - ایرنا- تاخیر در پرواز کاروان کشتی پس از بازگشت از جام دیمیتری سوالات زیادی را ایجاد کرد که مهم ترین علت تاخیر ۱۰ساعته در پرواز نخست کاروان کشورمان بود.

به گزارش ایرنا، تیم منتخب کشتی آزاد ایران اعزامی به جام دیمیتری کرکین روسیه، بعد از آنکه خودش را از یاکوتسک به مسکو رساند، از پرواز به تهران جا ماند. بعد از این اتفاق، بلافاصله پرواز دیگری برای تیم جایگزین شد که البته بازگشت تیم به ایران با ۱۰ ساعت تأخیر نسبت به زمان اولیه، مواجه شد.

این مسابقات طی روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزارشد و تیم ایران توسط امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره، ابراهیم الهی در وزن ۶۵ و علی منصوری در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. محمد بخشی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز پنجم شد.

یک منبع آگاه در این خصوص به ایرنا گفت: موضوع خاصی نبود. زمانی که برای پرواز نخست به سمت هواپیما رفتیم با توجه به تاخیر دو دقیقه‌ای در تحویل وسایل نتوانستیم روسیه را ترک کنیم که در نهایت با هواپیمایی دیگر با چند ساعت تاخیر به ایران آمدیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha