چهار هزار میلیاردریال طرح راهسازی در گچساران در دست اجراست

گچساران - ایرنا - رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: ۹ طرح عمرانی با چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در جاده های اصلی و فرعی این شهرستان در دست اجراست.

محمد رضا عابدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره راه و شهرسازی گچساران ،۹ طرح عمرانی بزرگ شامل کنار گذر، قطعه یک جاده گچساران باباکلان، قطعه سوم گچساران، باباکلان، طرح رگ سفید گچساران، کمر بندی ، جاده گچساران باباکلان قطعه ۲ و قطعه سوم جاده گچساران- بابا کلان ، مجتمع فرهنگی و هنری گچساران و محوطه سازی مصلی را در دست اجرا دارد.

وی بیان کرد: طرح کمربندی گچساران با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۷ درصد و اعتباری بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال در حال ساخت می باشد که قسمتی از این طرح آسفالت و در حال تکمیل شدن پل های مسیر است.

عابدی اظهار کرد: قرار داد اولیه احداث این جاده ۲۴ ماهه است که تا ۲ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز کرد: عملیات قطعه یک جاده گچساران باباکلان بطول ۱۰ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و با اعتباری بیش از ۲۹۰ میلیاردریال در حال انجام است و تا پایان ماه جاری به بهره برداری می رسد.

عابدی تصریح کرد: جاده گچساران باباکلان قطعه ۲ با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال در حال ساخت و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: همچنین قطعه سوم جاده گچساران- بابا کلان بطول سه و نیم کیلومتر با اعتباری بیش از یکهزارو ۹۱۰ میلیارد ریال بطول سه و نیم کیلومتر در دست احداث است.

عابدی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح عمران در هفته دولت امسال آغاز و مدت قرار دادآن ۲۴ ماهه است.

وی عنوان کرد: طرح رگ سفید گچساران به طول ۱۵ و نیم کیلومتر با پیشرفت ۶۳ درصد و با اعتباری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت است عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۷ آغاز شد.

عابدی گفت: ۹ کیلومتر از این طرح آماده بهره بردار می باشد و در صورت تامین اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد .

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: مجتمع فرهنگی هنری پردیس با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۸۳ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و با زیربنای ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع در دست اجراست.

وی ابراز کرد: عملیات اجرایی پردیس هنری گچساران در سال ۹۶ اغاز شد که به دلیل برخی از مشکلات از جمله نبود اعتبارات ۲ سال راکد بود و هم اکنون فعال و در صورت تامن اعتبار در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

عابدی تصریح کرد: مقاوم سازی مصلی گچساران با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و ۴۵ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفر گچساران در جنوب غربی کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha