۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85226592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۷۰۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری سیستان و بلوچستان جابجا شد

زاهدان- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از جابجایی بیش از ۷۰۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری جنوب استان از مبدا بندر چابهار به سایر نقاط کشور خبر داد.

علی قبا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از وظایف این اداره کل جهت خدمت رسانی به مردم و تامین کالاهای اساسی، با استفاده از ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان ۷۳۴ هزار و ۷۱۸ تن کالای اساسی در پنج ماهه نخست سالجاری از مبدا بندر اقیانوسی چابهار به سایر نقاط کشور حمل شد.

وی عمده محصولات جا به جا شده طی این مدت را گندم، برنج، جو و ذرت عنوان کرد و افزود: این مقدار کالای اساسی در قالب ۲۹ هزار و ۹۱۳ سفر انجام گرفت که بی‌شک در این بین نقش بزرگ رانندگان بخش حمل و نقل باری جنوب استان در بسیج تامین کالاهای اساسی قابل ستایش و تقدیر است.

این مسوول خاطر نشان کرد: تامین کالای اساسی و مایحتاج مردم از مبدا تنها بندر اقیانوسی کشور بدون وقفه ادامه خواهد داشت و تمام تلاش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و شرکت‌های حمل و نقل جاده ای جنوب استان برای رسیدن به این هدف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha