۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85226938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ هزار و ۶۰۰ انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در جنوب غرب استان تهران شناسایی شد

شهرری - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران گفت: با شناسایی بیش از سه هزار و ۶۰۰ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی طی پنج ماه امسال از هدرروی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب آشامیدنی در محدوده خدمات‌رسانی این شرکت جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا، یوسف عرفانی‌نسب روز سه شنبه در بازدید از انشعابات غیرمجاز آب آشامدنی جنوب غرب استان تهران اظهار داشت: با توجه به گسترش ساخت و سازها، بارگذاری و تراکم جمعیت و توسعه باغ‌ها به‌ویژه در روستاهای این محدوده، شاهد برداشت‌های غیرمجاز از خطوط اصلی و انتقال و همچنین شبکه‌های توزیع آب هستیم و این امر موجب بروز مشکلاتی در امر تأمین و توزیع آب آشامیدنی در این محدوده شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه تعداد سه هزار و ۶۴۸ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی در این محدوده شناسایی شده است که از این تعداد پس از صدور اخطارهای لازم ۲ هزار و و ۹۴۶ رشته از انشعاب‌های غیرمجاز و تخلف‌های انشعابی قطع و جمع‌آوری و ۷۰۲ رشته انشعاب نیز به مجاز تبدیل شد.

به گفته مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران طرح شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز به طور مستمر در حال اجرا است و طبق توافق‌های صورت گرفته با مقامات قضایی و انتظامی، با متخلفان و مالکان انشعاب‌های غیرمجاز برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

شرکت آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران شهرستانهای اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان را زیرپوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha