تمهیدات لازم برای استقبال از شهدای تازه تفحص شده در سردشت اندیشیده شده است

مهاباد - ایرنا - فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین شمال‌غرب کشور با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در خصوص میزبانی از شهدای تازه تفحص شده در آذربایجان‌غربی و شهرستان سردشت گفت: این تمهیدات به خوبی اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، سردار داود مهاجر روز سه شنبه در سومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال از پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در فرمانداری سردشت افزود: پیکرهای مطهر شهدای گمنام با احترام نظامی به صورت مشترک و هماهنگ توسط نیروهای مسلح از مرز کیله سردشت وارد میهن اسلامی خواهند شد.

وی اضافه کرد: پیکرهای مطهر شهدا با ۲ کاروان روز چهارشنبه طی مراسمی از مرز کیله به طرف شهر سردشت بدرقه و از آنجا در شهرستان های میرآباد، پیرانشهر و نقده و در نهایت ارومیه مورد استقبال مردم خواهند گرفت و بعد از یک روز به تهران انتقال داده می‌شوند.

فرماندار سردشت هم در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی‌ برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام و حضور حداکثری مردم در این آیین اظهار کرد: ۲۴ پیکر مطهر شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز کیله سردشت وارد میهن اسلامی می‌شوند.

باباخان اسکندری پاسداشت مقام شامخ شهدا را وظیفه همگانی خواند و ادامه داد: ایستادگی، پایمردی، رشادت و حفظ کیان کشور از برجسته ترین صفات شهداست که باید در جهت حفظ و اشاعه آن تلاش کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha