۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۴۶
کد خبر: 85227238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعی از معلمان بازنشسته یزد اجرای قانون همسان سازی را خواستار شدند

یزد- ایرنا- جمعی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش استان یزد در نشستی با مسئولان صندوق بازنشستگان کشوری در این استان، اجرای کامل قانون همسان سازی و همترازی حقوق خود با شاغین را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، در این نشست روز سه شنبه رییس صندوق بازنشستگان کشوری در یزد پیگیری مطالبات بر حق معلمان را جزو موارد مهمی ذکر کرد که تاکنون بر حسب ضرورت و اهمیت توسط صندوق در استان اقدام شده است.

" محمود زارع شاهی " با قدردانی از همراهی معلمان و سایر بازنشستگان عضو صندوق در استان در بخش‌های مختلف ادامه داد: برای اجرای قانون همسان سازی در استان با مسئولان و نمایندگان مجلس رایزنی و اقدام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص تمامی هم و غم مسئولان، نمایندگان مجلس و صندوق بازنشستگان کشوری در یزد تحقق مطالبات در چارچوب قانون است.

جمعی از معلمان بازنشسته یزد اجرای قانون همسان سازی را خواستار شدند

این مسئول بیان کرد: از مطالبات مهم بازنشستگان فرهنگی یزد الحاق متناسب سازی به لایحه هفتم توسعه است که امیدواریم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

زارع شاهی گفت: در این خصوص جلسه روسای کانون‌ها و مدیریت صندوق در خانه مهر بازنشستگان یزد برگزار شد و پیشنهادات مناسبی ارائه که امیدواریم خواست معلمان محقق شود.

یزد ۱۵ هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و از جمعیت یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار نفری این استان حدود ۲۸۰ هزار نفر دانش‌آموز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha