بازنشستگان استان یزد مکان اختصاصی فرهنگی و ورزشی ندارند

یزد- ایرنا- مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد گفت: با وجودی که بیش از ۲۷ هزار نفر بارنشسته زیرپوشش این صندوق هستند ولی هنوز هیچ مکان اختصاصی فرهنگی و ورزشی ندارند.

محمود زارع شاهی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر یک قطعه زمین مناسب توسط استانداری یا مسکن و شهرسازی در اختیار این صندوق قرار گیرد نسبت به ساخت یک مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی اقدام می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات بازنشستگان استان وجود یک مکان مناسب فرهنگی و ورزشی بزرگ و استاندارد است ادامه داد: همکاری مسئولان در واگذاری زمین نقش مهمی در تحقق مطالبه جامعه هدف دارد.

این مسئول با بیان اینکه بازنشستگان برای تامین سلامتی خود و خانواده به فعالیت های ورزشی نیاز دارند بیان کرد: هم اکنون بازنشستگان به صورت پراکنده از برخی مکان های ورزشی و فرهنگی دیگر دستگاه ها استفاده می کنند.

زارع شاهی بیان کرد: استفاده بازنشستگان از امکانات فرهنگی و ورزشی سایر دستگاه های استان هزینه بر است که بسیاری از آنها توانایی پرداخت آن را ندارند.

وی تصریح کرد: برای بازنشستگانی که بهترین لحظات عمر شریف خود را صرف خدمت به مردم در بخش های مختلف کردند ضروری است برای ایجاد یک مکان مناسب اقدام شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد گفت: اگر همراهی مسئولان استان همانند گذشته در بخش های دیگر باشد امیدواریم این مطالبه مهم نیز در استان محقق شود و خدمتی به بازنشستگان بزرگوار باشد.

زارع شاهی بیان کرد: خدمت به بازنشستگان در زمینه های مختلف افتخار و یک توفیق است و باید همه قدر خادمی این عزیزان پیشکسوت را بدانیم.

هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر بازنشسته از ۷۳ دستگاه شامل ۱۹ هزار و ۱۹۵ نفر از آقایان و بقیه از بانوان عضو صندوق بازنشستگی کشوری استان هستند و ۱۰ کانون نیز همکاری مناسب را برای اجرای برنامه‌های مختلف و پیگیری مطالبات همراهی دارند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha