۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85227518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستیار وزیر خزانه داری آمریکا وارد بغداد شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85227518
دستیار وزیر خزانه داری آمریکا وارد بغداد شد

بغداد - ایرنا - سفیر آمریکا در عراق از ورود «الیزابت روزنبرگ» دستیار وزیر خزانه داری آمریکا به بغداد خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «آلینا رومانوسکی» در صفحه شخصی خود در توئیتر سابق (x) این خبر را منتشر کرد و نوشت: «الیزابت روزنبرگ» دستیار وزیر خزانه داری آمریکا مشتاقانه منتظر برگزاری جلسات مهم با مقامات بلندپایه دولت و مسئولان بانک مرکزی عراق است.

سفیر آمریکا در بغداد افزود: پیشرفت ها در مبارزه با پولشویی بین المللی و اصلاحات بانکی به مبارزه با فساد و حمایت از سرمایه گذاری بین المللی در عراق کمک می‌کند.

پیشتر متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده بود: ما با عراق از نزدیک در ارتباط هستیم تا اطمینان یابیم انتقال پول ایران مطابق با تحریم های آمریکا انجام شود.

متیو میلر (مت میلر) سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات نخست وزیر عراق مبنی بر اینکه مذاکرات با طرف آمریکایی برای پرداخت بدهی گاز ایران همچنان ادامه دارد و اینکه آیا واشنگتن قصد آزاد سازی تمام پول ایران در عراق و انتقال آنها را دارد؟ گفت: معافیت تحریمی واردات برق عراق از ایران، اجازه انتقال پول برق خریداری شده از ایران به یک حساب بانکی با دسترسی محدود و انتقال مجدد آنها به کشورهای مشخص و محدود ثالث در حساب های بانکی را با دسترسی محدود می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha