۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85227649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماجرای اسکان خانواده مستاجر در بیرجند چه بود؟

۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85227649
ماجرای اسکان خانواده مستاجر در بیرجند چه بود؟

بیرجند - ایرنا - انتشار تصاویری از اثاثیه یک خانواده مستاجر در یکی از خیابان‌های شهر بیرجند به دلیل نداشتن توان پرداخت اجاره در فضای مجازی، پای مسوولان را به این موضوع باز کرد.

انتشار این تصاویر در فضای مجازی سبب شد تا خبرنگار ایرنا علت موضوع را با بررسی میدانی و گفت و گو با این شهروند و مسوولان ذیربط جویا شود.

این شهروند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دلیل آوارگی خود را افزایش قیمت اجاره و ودیعه مسکن و نداشتن توان پرداخت آن عنوان کرد و گفت: حدود ۲۰ روز است که بنا به درخواست صاحبخانه، خانه اجاره‌ای را خالی کرده‌ام، اثاثیه را تا مدتی به حیاط خانه بردم و از آنجا به داخل کوچه منتقل کردم.

وی افزود: در حال حاضر بیکارم و قبل از این در خیاطی مشغول به کار بودم.

به گفته مسئول یکی از نهادهای حمایتی در بیرجند که نخواست نامش گفته شود، این شهروند به همراه همسر و سه فرزند به دلیل مشکلات مالی، معیشتی و درمانی و نداشتن درآمد مناسب از همه خدمات این نهاد برخوردار است و ماهیانه مستمری دریافت می‌کند.

با پیگیری این نهاد، وی به همراه خانواده‌اش در یکی از مراکز موقت اسکان یافت و مقرر شد برای اجاره منزل اقدام و قولنامه را برای برخورداری از خدمات ودیعه و اجاره مسکن ارائه کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha