تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال برای شرکت در جام ملتهای آسیا عازم تایلند شد

تهران - ایرنا- آیین بدرقه تیم ملی فوتبال دختران (زیر ۱۷ سال) جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دور نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های دختران آسیا به میزبانی تایلند، برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیین بدرقه تیم ملی فوتبال دختران(زیر ۱۷ سال) برای اعزام به دور نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های دختران آسیا روز چهارشنبه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

مریم منظمی نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان‌ آینده داران فوتبال در این آیین دختران فوتبالیست را سرمایه آینده دانست و افزود: در گروهی قرار دارند که بهترین عملکرد را از خود نشان خواهند داد.

وی افزود: دختران ما مجهز به اسلحه قوی غیرت هستند و دختران ایرانی ثابت کردند در تمام رشته ها با وجود نابرابری ها و با همه امکاناتی که سایر کشورها وجود دارد، مقابله می کنند.

محمدنبی نائب رییس فدراسیون فوتبال نیز در این آیین اظهارداشت: حمایت ها از حوزه بانوان موجب خوشحالی است و کار در حوزه بانوان نیازمند دوندگی و روحیه بالایی است.

وی، با بیان اینکه باید نگاه و رفتار حرفه ای را در ورزش گسترش دهیم، گفت: شما منتخبی از صدها هزار نفر دختر نوجوان کشور و نماینده آنها هستید و وقتی که در تیم ملی قرار می گیرید باید یک سفیر خوب در خارج از کشور باشید.

محمدنبی افزود: نتیجه گرایی خوب است اما اخلاق حرفه ای و رعایت مناسباتی که در اردو و زمین مسابقه است نیز بسیار با اهمیت است.

مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران نیز در این آیین، برای تیم ملی بانوان آرزوی موفقیت کرد و افزود: عزم و اراده برای حرکت و خروج از انفعال و روزمرگی باید در همه دختران و مادران جامعه موج بزند.

وی ادامه‌داد: تلاش و پیروزی ورزشکاران برای تمام دختران ایران امیدبخش و انگیزه آفرین است.

اردبیلی خطاب به فوتبالیست های نوجوان تاکید کرد: حضور شما از تمام جهات برای جامعه مغتنم و مثمر ثمر است و آینده دختران ما آینده روشن است.

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی فوتبال دختران(زیر ۱۷ سال) برای دور نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های دختران آسیا راهی تایلند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha